کد مطلب: 

3150

مدیرکل روابط عمومی مخابرات ایران: درخواست قطع پیامک تبلیغاتی ندهید

مدیرکل روابط عمومی مخابرات ایران: درخواست قطع پیامک تبلیغاتی ندهید

دکتر زارعیان ضمن اعلام روش قطع اس ام اس های تبلیغاتی، با اشاره بر جنبه‎ی اطلاع رسانی این پیامک‎ها به مشترکین توصیه کرد اس ام اس های تبلیغاتی را قطع نکنند.

بـه گزارش سیتنا، مدیرکل روابط عمومی و امــور بین الملل شرکت مخابرات ایران، گفت: مشترکین برای قطع اس ام اس های تبلیغاتی می‎توانند از تلفن‎های ثابت به شماره 09129990 و از تلفن‎های همراه با شماره‎ی 9990 تماس گرفته و پس از اتصال به اپراتور شماره تلفن خود را برای قطع اس ام اس های تبلیغاتی به اپراتور بدهند.

وی افزود : به این طریق پیامکی دریافت خواهند کرد که طبق دستورالعمل مندرج در آن می‎توانند نسبت به قطع اس ام اس های تبلیغاتی شان اقدام نمایند.

زارعیان تأکید کرد: شماره های 8999 و 5005 و شماره های دیگر زمانی پاسخگوی نیاز مشترکین است که از این شماره‎هــا و یا دیگر شماره های شرکت مخابرات برای آنها اس ام اسی ارسال شده باشد. به این ترتیب مشترکین می توانند طبق دستورالعمل مندرج در این اس ام اس ها شماره های مورد نظر را ارسال کنند تا اس ام اس هایشان قطع شود.

دکتر زارعیان با بیان این موضوع که اس ام اس های تبلیغاتی نسبت به تعداد مشترکین بسیار کم و شاید بتوان گفت حتی از یک اس ام اس در روز هم کمتر است زیرا تعداد اس ام اس های تبلیغاتی 30 میلیون و تعداد مشترکین تلفن همراه 50 میلیون است، اظهار داشت: توصیه می‎کنم مشترکین نسبت به قطع اس ام اس ها اقدام نکنند زیرا این پیامک ها از طریق مؤسسات و ادارات مختلف ارسال می شود که به جز جنبه تبلیغاتی ، جنبه اطلاع رسانی نیز دارد و حاوی اطلاعاتی از خدمات ، امکانات و تسهیلات رفاهی و بانکی است.

وی درباره قطع آهنگ پیشواز آوای انتظار نیز گفت: آوای انتظار در یک محدوده‎ی زمانی یک ماهه برای افراد در نظر گرفته می‎شود. به این ترتیب تا وقتی که مدت زمان آن به اتمام نرسد امکان قطع آن وجود ندارد. در اواخر ماه برای مشترکین اس ام اسی ارسال می شود که آیا مایل به ادامه این آهنگ پیشواز هستید یا خیر ؟ به این ترتیب در صورت عدم تمایل، اگر هیچ اس ام اسی ارسال نشود این خدمات همراه اول نیز قطع می‎شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-09 20:07

افزودن دیدگاه جدید