کد مطلب: 

3146

نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان برگزار می‎شود

نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان برگزار می‎شود

مرکز تخصصی باشگاه مشتریان در راستای فرهنگ سازی و معرفی جدیدترین متدهای راه‎اندازی و مدیریت باشگاه اعضا و مشتریان، نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان را در تاریخ 6 مهرماه سال جاری در مرکز همایش‎های صداوسیما برگزار  می‎کند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از دبیرخانه‎ی کنفرانس باشگاه مشتریان، باشگاه مشتریان به عنوان یک رویکرد نوین در سیاست‎های توسعه‎ی بازار شرکت‎های معتبر و برندهای مطرح دنیا دیده می‎شود. شرکت‎ها به این نتیجه رسیده‎اند که بیشتر سود خود را از دسته‎ی کوچکی از مشتریان خود به دست می‎آورند و برای حفظ و توسعه‎ی رابطه‎ی آنها با خود همیشه به دنبال راه کارهای مناسب هستند.


نگهداری و توسعه‎ی ارتباط با مشتری که منجر به فروش رو به بالا ، فروش جنبی و از همه مهمتر اجرای صحیح طرح های وفادارسازی می‎شود، مهمترین دلیل سازمان‎های تولید و خدماتی برای راه اندازی باشگاه‎های مشتریان است.

 

در واقع باشگاه مشتریان باشگاهی سازمان یافته و شکل داده شده توسط یک شرکت برای گروهی مشخص از مشتریانش جهت افزایش وفاداری مشتری و افزایش درآمد شرکت از خریدهای مشتری می‎باشد.


باشگاه مشتریان به عنوان یک بسته‎ی کامل در مراقبت از مشتریان, مدیریت ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان امروزه از اهمیت بسیاری برخوردار است و از این رو ضروری است که برندها و شرکت‎های ایرانی نیز به این مقوله توجه جدی تری داشته باشند.


نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان قصد دارد با یک نگاه علمی و کاربری راهکارها و چالش‎های توسعه‎ی موفق باشگاه‎های مشتریان را در سازمان‎ها مورد تحلیل و بررسی قرار دهد. حضور در  این کنفرانس جهت راه اندازی و مدیریت و راهبری انواع باشگاه‎های مشتریان، باشگاه اعضا، باشگاه نمایندگان، باشگاه هواداران و... کاربرد دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-09 19:07

افزودن دیدگاه جدید