کد مطلب: 

3124

ابلاغ جمع‌آوری تبلیغات کالاهای ‌خارجی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جمع‌آوری تبلیغات کالاهای خارجی را به شهرداری تهران ابلاغ کرده‌ایم و شهرداری نیز دستورالعمل لازمه را تهیه کرده است. 

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، چمران با بیان اینکه شهرداری بسیاری از تابلوهایی که ترویج تبلیغات کالاهای خارجی بوده را تعویض کرده است گفت‌: شهرداری مشکلاتی از نظر قرارداد دارد براساس قانون باید زمان قراردادی که برای تبلیغ کالا منعقد شده به اتمام برسد.

چمران با اشاره به اینکه در بعضی از محصولات مشابه آن در کشور تولید نمی‌شود، گفت: تبلیغاتی که مشابه داخلی دارد حذف خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعضی از شرکت‌ها 6 ماه قرارداد با شهرداری دارند که باید این مشکل را حل شود، شهرداری مابقی پول را پس دهد و قراردادها را لغو کند.

وی تأکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران این موضوع را پیگیری می‌کند تا هرچه سریعتر نسبت به جمع‌آوری تمام تبلیغات کالاهای اسلامی در سطح شهر اقدام شود.

چمران به جلوگیری از فروش تبلیغات کالاهای خارجی در فروشگاه‌های شهروند اشاره کرد و گفت: بیش از چند صد نمونه کالای خارجی از شهروند جمع‌آوری شده و نسبت به ورود کالای خارجی به فروشگاه‌ اقدام نمی‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-07 11:43

افزودن دیدگاه جدید