پیگیری سرویس شهروند خبرنگار سیتنا پیرامون آنتن دهی موبایل
به دنبال دریافت گلایه های کاربران در سرویس شهروند خبرنگار سیتنا پیرامون نارضایتی از وضعیت آنتن دهی شبکه تلفن همراه، سرپرست معاونت امور ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری تاکید کرد در مدت هفت ماهه اول سال جاری، آنتن دهی شبکه تلفن همراه از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ بوده است.
به گزارش سرویس شهروند خبرنگار سیتنا، تعداد زیادی از کاربران سیتنا طی هفته های اخیر با ارسال پیام های مختلف در درگاه های سیتنا بر روی سایت و شبکه های اجتماعی از وضعیت آنتن دهی شبکه تلفن همراه گلایه داشتند و خواستار پیگیری سیتنا پیرامون این گلایه شده بودند.
در همین راستا، سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: در مدت هفت ماهه اول سال جاری، قطعی تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و جمع آوری نکردن سرویس، از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ است.
سید محمد امامی اظهار کرد: در مدت هفت ماه اول سال گذشته ۱۲۱ هزار و ۴۲۰ شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ درج شده که این آمار در بازه هفت ماهه سال جاری به ۱۱۵ هزار و ۶۱۳ شکایت رسیده است.
وی قطعی تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و جمعآوری نکردن سرویس را از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ عنوان کرد.
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات درباره زمان پاسخگویی به شکایات تصریح کرد: غالب شکایات ثبت شده در سامانه در کمتر از دو روز رسیدگی میشوند اما چون رسیدگی به برخی شکایات مانند درخواست پوشش و تقویت شبکه، نیازمند ایجاد و بهرهبرداری از سایت و دکل مخابراتی بوده و فرآیندی زمانبر است.
وی درباره دلیل زمانبر بودن فرایند پاسخگویی به شکایات پوشش و کیفیت شبکه تلفن همراه اظهار کرد: ایجاد سایت و نصب دکل و بهرهبرداری از آن نیازمند همکاری مردم، سازمانهای مربوط مانند شهرداریها، دستگاههای دولتی و ... است و در بسیاری از موارد ایجاد هماهنگی و دریافت مجوز از این نهادها زمانبر میشود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید