به گزارش سرویس شهروند خبرنگار سیتنا، تعداد زیادی از کاربران سیتنا طی هفته های اخیر با ارسال پیام های مختلف در درگاه های سیتنا بر روی سایت و شبکه های اجتماعی از وضعیت آنتن دهی شبکه تلفن همراه گلایه داشتند و خواستار پیگیری سیتنا پیرامون این گلایه شده بودند.
در همین راستا، سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: در مدت هفت ماهه اول سال جاری، قطعی تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و جمع آوری نکردن سرویس، از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ است.
سید محمد امامی اظهار کرد: در مدت هفت ماه اول سال گذشته ۱۲۱ هزار و ۴۲۰ شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ درج شده که این آمار در بازه هفت ماهه سال جاری به ۱۱۵ هزار و ۶۱۳ شکایت رسیده است.
وی قطعی تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و جمعآوری نکردن سرویس را از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ عنوان کرد.
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات درباره زمان پاسخگویی به شکایات تصریح کرد: غالب شکایات ثبت شده در سامانه در کمتر از دو روز رسیدگی میشوند اما چون رسیدگی به برخی شکایات مانند درخواست پوشش و تقویت شبکه، نیازمند ایجاد و بهرهبرداری از سایت و دکل مخابراتی بوده و فرآیندی زمانبر است.
وی درباره دلیل زمانبر بودن فرایند پاسخگویی به شکایات پوشش و کیفیت شبکه تلفن همراه اظهار کرد: ایجاد سایت و نصب دکل و بهرهبرداری از آن نیازمند همکاری مردم، سازمانهای مربوط مانند شهرداریها، دستگاههای دولتی و ... است و در بسیاری از موارد ایجاد هماهنگی و دریافت مجوز از این نهادها زمانبر میشود.
انتهای پیام