کد مطلب: 

3107
توضیح شبکه‎ی خبر درباره‎ی هک شدن نتیجه‎ی نظرسنجی تحریم

در پی انجام عملیات روانی چند روز گذشته چند شبکه خارجی از جمله شبکه فارسی زبان بی بی سی، شبکه خبر اقدام به برگزاری نظر سنجی درباره موضوع هسته ای و حقوق مسلم ملت ایران کرد .

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شبکه خبر، این نطر سنجی از تاریخ 12/4/91 روز دوشنبه ساعت 8 صبح تا تاریخ 13/4/91 روز سه شنبه ساعت 13 در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.

 

نتایج نظر سنجی که 28 ساعت روی سایت رسمی شبکه خبر قرار گرفته بود به شرح زیر است:

گزینه الف) چشم پوشی از غنی سازی در مقابل لغو تحریمها که 24 درصد رای موافق را به خود اختصاص داده است.

گزینه ب) اقدام تلافی جویانه ایران در بستن تنگه هرمز که 38 درصد رای موافق را کسب کرده بود.

گزینه ج) مقاومت در برابر تحریم های یکجانبه برای حفظ حقوق هسته ای که 38 درصد به آن رای داده بودند.

 

اما از ساعت 13 مورخ 13/4/91 روز سه شنبه به مدت 7 ساعت نظر سنجی در سایت شبکه خبر از طریق اکانت و مجازی خارج از کشور از جمله کشور انگلیس مورد حمله قرار گرفت و اعداد و گزینه های ب و ج به طور مهندسی شده به گزینه شماره الف انتقال پیدا می کرد.

 

پس از این اتفاق سایت‎های اینترنتی معاند و همسو با برخی شبکه های خارج نشین و شبکه بی بی سی فارسی بلافاصله با گرفتن عکس نظر سنجی از سایت شبکه خبر شروع به جریان سازی و زدن حرف خود با مستندات جعلی از شبکه خبر پرداختند.

به همین دلیل دست اندرکاران سایت شبکه خبر برای جلوگیری از هک و اختلال بیشتر در نظر سنجی اقدام به پرداخت به برداشتن اصل نظر سنجی از روی سایت کردند.

ضمنا سایت شبکه خبر به نشانی www.irinn.ir بدون هیچ مشکلی هم اکنون در دسترس عمومی کاربران قرار دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-04 16:20

افزودن دیدگاه جدید