کد مطلب: 

3081

آموزش اشتراک اینترنت از طریق بلوتوث

سیتنا - اگر شما به دنبال یک راه برای به اشتراک گذاشتن اتصال به اینترنت از طریق یکی از دستگاه های آندروید خود با تبلت و یا لپ تاپ دیگری هستید، این راهنما می تواند به شما کمک کند.

OpenGarden نرم افزاری است که سیگنال های اینترنت خود را از طریق بلوتوث به دستگاه های اطراف شما می رساند، البته امیدواریم که این یک شبکه بدون نفوذ باشد. ایده پشت این برنامه این است که فرایند ارتباط آسان تر را ایجاد کند، بنابراین شما می توانید زمان بیشتری را صرف گشت و گذار در وب کنید.

راهنمای اتصال را در پایین بخوانید:

OpenGarden را بر روی دستگاه تلفن همراه خود که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد نصب کنید. شبکه تلفن همراه خود را، ۳G یا ۴G یا … انتخاب کنید. اگر بلوتوث فعال نباشد، خواهید دید که درخواست اجازه فعال سازی آن روی صفحه می آید.

بعد، OpenGarden، را بر روی دستگاه هایی که قرار است از اینترنت اشتراکی استفاده کنند نصب می کنیم. این برنامه برای کاربران آندروید، ویندوز، و MacOS موجود است.

هنگامی که نرم افزار نصب شده است، شما باید فایر فاکس را اگر در روی دستگاه آندرویدی خود ندارید نصب کنید.

بعد از آن، با پروکسی OpenGarden افزودنی‎های فایرفاکس موبایل را که نیاز دارید دریافت کنید.

لطفا توجه داشته باشید با استفاده از تنظیمات پروکسی OpenGarden روی فایرفاکس موبایل، شما قادر به استفاده از فایرفاکس در اتصال با  WiFi نیستید. برای اتصال باید تنظیمات پروکسی را از روی دستگاه خود پاک کنید. البته ساده ترین راه این است که فایرفاکس را به طور اختصاصی برای اشتراک گذاری اینترنت با OpenGarden بگذارید.

شما باید مرورگر خود را فعال کنید. اگر ارتباط برقرار نشد، سعی کنید نرم افزار OpenGarden را باز کنید و نمودار ارتباط را تایید نمایید و همچنین از منحنی سیگنالهای موجود در منطقه خود آگاه بشوید.

برای قطع این اتصال شما می توانید فقط بلوتوث دستگاه اصلی خود را خاموش کنید.

بزرگترین ویژگی شبکه ارائه شده توسط OpenGarden، این است که شما راحت اینترنت را به طور مشابه بین دستگاه های دیگر به اشتراک بگذارید، اما ممکن است زمانی که در یک مکان عمومی هستید مشکل امنیتی به وجود بیاورد. در آینده، با توجه به انجمن های OpenGarden، ممکن است ابزار بیشتری برای مدیریت داده ها ایجاد شود.

منبع: KINGIT

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-01 19:13

افزودن دیدگاه جدید