کدخبر :3025 پرینت
06 تیر 1391 - 12:10

اعتماد به دوست اینترنتی، عامل هتک حرمت دختر دانشجو

متن خبر

رییس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی گفت: اعتماد به دوست اینترنتی، عامل هتک حرمت دختر دانشجورا رقم زد.

 

به گزارش سیتنا، سرهنگ عرفانی درباره دستگیری عامل هتک حرمت دختری جوان در اینترنت گفت: پیرو شکایت خانمی مبنی بر این که شخصی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ساخت پروفایلی به نام وی و قراردادن عکس‌های شخصی و تعدادی عکس مستهجن در این صفحه کرده و موجب هتک حرمت شاکیه شده است، ﻤﺄموران اقدامات خود برای شناسایی متهم آغاز کردند.

 

رییس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه پس از انجام بررسی‌ها و رصد محتویات مجرمانه در این سایت، متهم شناسایی و در عملیاتی وی دستگیر شد. گفت: متهم پس از رویت مدارک موجود به جرم خود اعتراف و عنوان کرد مدتی از طریق اینترنت با شاکیه ارتباط داشتم و به دلیل رد درخواست‌های نامشروعم، عکس‌های وی را از طریق همان شبکه‌اجتماعی بدست آوردم و در اینترنت به اشتراک گذاشتم.

 

عرفانی در ادامه به کاربران شبکه‌های اجتماعی هشدار داد: عکس‌ها و ویدئوهای شخصی و خانوادگی‌شان را در این صفحات به اشتراک نگذارند و این اطلاعات را به راحتی در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت اشتراک گذاری نسبت به تنظیم محرمانگی آن دقت لازم را مبذول کنند.

وی در پایان اشاره کرد: ارتباطی‌هایی که در فضای مجازی بین افراد برقرار می‌شود غالباً برای کلاهبرداری یا سوء‌استفاده از افراد بوده و عاقبت خوشی را به دنبال ندارد، بنابراین کاربران باید هشیار باشند که به افرادی که در این فضا با آنها آشنا می‌شوند اطمینان نکرده و اطلاعات خود را به سهولت در اختیار آنان نگذارند.

انتهای‌پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.