کد مطلب: 

3021

اعلام تاریخ و نحوه‎ی پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات

اعلام تاریخ و نحوه‎ی پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات

پیش ثبت نام عتبات عالیات از سوی سازمان حج و زیارت از ساعت ۸ صبح روز شنبه دهم تیرماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه بیست و یکم تیر ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که مایل به اعزام از تاریخ ۲۶/۵/۹۱ لغایت ۲۶/۷/۹۱ می‎باشند، با رعایت موارد مشروحه ذیل و با تکمیل فرم مربوطه در سایت پیش ثبت نام (http://atabat.haj.ir) می‎توانند برای خود و همراهانشان پیش ثبت‌نام کنند.

گفتنی است، روز پنجشنبه بیست و دوم تیرماه مشخصات ثبت شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد از سیستم حذف خواهند شد.

بنابراین اطلاعیه، روز جمعه بیست و سوم تیرماه قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز شنبه بیست و چهارم تیر بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می¬توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه پیش ثبت نام و تاریخ ثبت نام خود در کاروانها مطلع گردند .

«به جهت آشنایی کامل با مراحل و روش ثبت نام خواهشمند است حتماً موارد ذیل را مطالعه و سپس نسبت به انجام پیش ثبت نام اقدام نمائید».

۱ ـ افرادی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت نموده و حائز اولویت تشرف اعلام نگردیده‎اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات ایشان (‌ بر اساس گروه بندی مربوطه ) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

۲ ـ اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروهها ثبت نام ننموده‎اند ، از سامانه پیش ثبت نام حذف خواهند شد و در صورتی که این عزیزان مایل به تشرف در این دوره باشند ، لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام فرمایند.

۳ ـ افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی ۳۵ نفره می‎نمایند در صورتی که تعدادی از آنها منصرف یا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از ۲۵ نفر شود ، گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-06-25 20:54

افزودن دیدگاه جدید