کد مطلب: 

295030

تمهیدات ارتباطی در آیین وداع مردم با پیکر شهید جمهور در شهرهای بیرجند و مشهد

به منظور ایجاد پایداری ارتباطات و تامین نیازهای ارتباطی مردم در آیین تشییع و تدفین پیکر خادم الرضا، آیت الله رئیسی در شهرهای بیرجند و مشهد، تمهیدات وسیعی برنامه ریزی و اجرا شد.
تمهیدات ارتباطی در آیین وداع مردم با پیکر شهید جمهور در شهرهای بیرجند و مشهد

به گزارش سیتنا، مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از برنامه ریزی لازم برای تامین ارتباطات پایدار، در مسیر تشییع پیکر خادم الرضا سید ابراهیم رییسی، در شهر بیرجند، خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری مراسم تشییع در شهر بیرجند، در صبح روز پنجشنبه، سوم خرداد ماه و پیش بینی حضور جمعیت بالا در این مراسم، تمهیدات لازم به منظور تامین ارتباطات پایدار در مسیر تشییع انجام و با همکاری اپراتورهای همراه دو سایت قابل حمل نیز در این مسیر قرار داده می شود.

وی عنوان کرد: طبق پایش انجام شده در حال حاضر ارتباطات مسیر مذکور پایدار و از کیفیت لازم برخوردار است و تیم‌های فنی نیز به صورت آماده باش برای رفع خرابی های احتمالی در کمترین زمان ممکن هستند.

همچنین علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری جلسه اضطراری تدارک و تامین های لازم برای مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید آیت الله رئیسی در دفتر استاندار خراسان رضوی، گفت: باتوجه به پیش بینی حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله رئیسی در روز پنجشنبه در مشهد مقدس، پایداری ارتباطات و تامین ظرفیت ترافیکی در مسیرهای تشییع از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

وی با بیان اینکه برنامه مشخصی از سوی متخصصان این اداره کل برای تامین نیازهای ارتباطی در نظر گرفته شده است، افزود: بر این اساس پنج سایت سیار در فرودگاه مشهد، میدان ۱۵ خرداد، میدان بسیج، میدان بیت المقدس و موزه مردم شناسی جنب باب الجواد مستقر می شود.

دلگیر تصریح کرد: همچنین دو سایت سیار نیز در میدان بسیج و میدان طبرسی نصب و راه اندازی می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-23 09:34

افزودن دیدگاه جدید