کدخبر :2933 پرینت
27 خرداد 1391 - 21:07

اطلاعات 1.5 میلیون کارت اعتباری در آستانه‎ی افشاء

متن خبر

رویترز اعلام کرد: بررسی های کارشناسی نشان می دهد اطلاعات بیش از 1.5 میلیون کارت اعتباری به علت سهل انگاری یک شرکت تجاری در خطر افشا شدن قرار دارد و حتی ممکن است برخی از اطلاعات این کارت‎ها در حال سوءاستفاده باشند.

به گزارش سیتنا بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، شرکت گلوبال پِیمِنتس، پردازش اطلاعات پرداخت های اینترنتی را به گونه ای ایمن انجام نمی دهد و همین مساله بسیاری از شهروندان آمریکایی را در معرض خطر قرار می دهد.

البته اطلاعاتی که به طور جدی در معرض هک شدن و افشا قرار دارند محدود به شماره های کارت های اعتباری و تاریخ انقضای آنها بوده و اطلاعاتی مانند اسامی دارندگان کارت ها، آدرس و شماره های بیمه های اجتماعی آنها را در برنمی گیرند. اما افشای همین اطلاعات محدود هم سوءاستفاده از حساب های افراد را ممکن می کند.

پل گارسیا مدیر گلوبال پِیمِنتس ضمن اقرار به این مشکل، از مشتریان این شرکت عذرخواهی کرده و می گوید در حال انجام بررسی های کارشناسی برای حل این مشکل است. بی دقتی یاد شده تاکنون کاربران خدمات کارت اعتباری ویزا، مسترکارت، آمِریکن اکسپرس و دیسکاور فاینَنشیال سرویس را در کنار مشتریان چند بانک مشهور آمریکایی دچار مشکل کرده است.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.