کد مطلب: 

293112

چگونه سئو را سریع یاد بگیریم؟

در طول سال‌ها، عوامل رتبه‌بندی بیشتر و بیشتری به الگوریتم‌های موتورهای جستجو اضافه می‌شوند تا مطمئن شوند که نتایج حاصل از هر جستجو برای کاربران کاملاً بهترین است.
سئو

گزارش آگهی/ یادگیری سئو قبلا خیلی ساده بود! فرض کنید الان سال 2007 است؛ شما کلمات کلیدی را پیدا می کنید، آن کلمات کلیدی را در پست وبلاگ خود قرار می دهید، متن خوب استفاده می کنید، توضیحات متا خوبی می نویسید، چند بک لینک با کیفیت بالا برای افزایش ترافیک وبلاگ دریافت می کنید و برای صفحه اول موتورهای جستجو آماده می شوید.

اما در طی 20 سال، سئو تکامل یافته و پیچیده تر شده است. این تغییرات ضروری بود زیرا هر روز وب سایت بیشتری ایجاد می شد و رقابت برای کسب رتبه های برتر در موتورهای جستجو قوی تر می شد. هنگامی که مردم متوجه شدند که چگونه بازی SEO را انجام دهند، الگوریتم های قدیمی دیگر برای مرتب سازی بهترین نتایج مفید نیستند.

در طول سال‌ها، عوامل رتبه‌بندی بیشتر و بیشتری به الگوریتم‌های موتورهای جستجو اضافه می‌شوند تا مطمئن شوند که نتایج حاصل از هر جستجو برای کاربران کاملاً بهترین است.

و در نتیجه، سئو پیچیده تر می شود و نیاز به تلاش بیشتری برای بهینه سازی دارد. از آنجایی که سئو بسیار پیچیده است و به سرعت در حال تکامل است، شما نیز باید سئو را سریع یاد بگیرید.

در ادامه 6 بهترین راه برای یادگیری سئو وجود دارد تا بتوانید در کمترین زمان به یک متخصص سئو تبدیل شوید :

۱. یک مجموعه سئو خوب پیدا کنید

اول از همه، یک مجموعه سئو پیدا کنید! این دقیق، قابل اعتماد، کارآمد و صرفه جویی در انرژی است!

استفاده از مجموعه سئو که به شما کمک می کند سئوی سایتتان را با تولید محتوای با کیفیت ارتقا دهید، مطمئناً شما را بسیار جلو می برد. بهتر از این، شما باید مجموعه‌ای از سئو را پیدا کنید که گران نیست.

۲.  بخوانید

پاسخ متعارف برای یادگیری هر چیزی با خواندن است. می‌دانم که این پاسخ خسته‌کننده‌ای است، اما علیرغم اینکه خود یک خواننده معمولی هستم، این را بهترین راه برای یادگیری می‌دانم.

با این حال، ایده اصلی در اینجا خواندن از منابع مناسب است. امروزه منابع زیادی وجود دارد که می توانید سئو را از آنها یاد بگیرید. شما نمی خواهید وقت خود را با خواندن مقالاتی که صرفاً شیوه های بد سئو را تبلیغ می کنند، یا مقالاتی که چیزهایی را که قبلاً می دانستید، بازنویسی می کنند، تلف کنید.

شما باید مطالبی را از وبلاگ های آموزش سئو معتبر مطالعه کنید و در زیر برخی از وبلاگ هایی که می توانید برای دریافت معتبرترین و با ارزش ترین محتوای سئو حساب کنید، آورده شده است:

در وبسایت searchengineland می‌توانید تمام اخبار و گرایش‌های مرتبط با موتور جستجو، از جمله SEM، PPC و SEO را از اینجا دریافت کنید.

در searchenginejournal مشابه سرزمین موتورهای جستجو، می توانید انتظار داشته باشید که آخرین توصیه ها، اخبار و آموزش های بازاریابی جستجو را بخوانید.

Backlinko  همانطور که از نام آن پیداست، برایان دین (موسس Backlinko) در زمینه ساخت بک لینک بهترین متخصص است. برایان دین تخصص خود را در زمینه لینک سازی، سئو، بازاریابی محتوا و تبدیل در وبلاگ Backlinko به اشتراک می گذارد.

و البته در ایران؛ سایت سفینه یکی از مراجع آموزش سئو در ایران است. اگرچه به اندازه وب‌سایت‌های بزرگتر ذکر شده در بالا بزرگ نیست، سایت سفینه قطعا منبعی است که می توانید به آن اعتماد کنید.

۳.  یک مربی SEO پیدا کنید

مربی سئواین احتمالاً سریع‌ترین و کاربردی‌ترین راه برای یادگیری سئو است، اما همیشه گزینه‌ای در دسترس نیست.

سئو را می توان به عنوان یک صنعت خاص در نظر گرفت که حتی بیشتر به شهر و کشور شما بستگی دارد. حتی اگر کسی را می شناسید که متخصص سئو است، ممکن است حاضر نباشد دانش خود را با شما به اشتراک بگذارد، که با توجه به اینکه معمولاً هزینه بالایی را برای هزینه مشاوره به تنهایی دریافت می کنند قابل درک است. بنابراین اگر فردی نزدیک دارید که متخصص سئو است، سعی کنید او را راهنمایی کنید.

ارائه چیزی با ارزش برابر در قبال دانش آنها همیشه یک ایده مورد استقبال است. اگر کسی را نمی شناسید که متخصص سئو باشد، شرکت در سمینارهای بازاریابی، کنفرانس ها یا هر رویداد شبکه ای را در نظر بگیرید. شما باید شخصی را بشناسید که ممکن است شخص دیگری را بشناسد که در نهایت فردی را بشناسد که متخصص سئو است. حتی اگر این کار را نکنید، باز هم در حال ایجاد یک حلقه اجتماعی خوب برای خود هستید.

۴.  با افراد همفکر معاشرت کنید

اگر مربی ندارید که بتوانید سئو را از او بیاموزید، آن را از میلیون ها نفر دیگر یاد بگیرید. در این عصر اینترنت، یافتن افراد همفکر و به اشتراک گذاری دانش هرگز آسان تر نبوده است. تعداد زیادی وب سایت سئو و جوامع سئو وجود دارد که افراد را از سراسر جهان گرد هم می آورد و دانش سئوی خود را به اشتراک می گذارد. این سایت‌ها برای افرادی مانند شما که به دنبال نحوه یادگیری سئو هستند، معادن طلا هستند. در اینجا چند انجمن عالی SEO وجود دارد که می توانید به آنها بپیوندید و در آنها شرکت کنید:

 Inbound.org سریع‌ترین و محبوب‌ترین انجمن در حال رشد است. بازاریابان در سطوح مختلف تخصص اینجا هستند تا یاد بگیرند یا دانش و نظر خود را به اشتراک بگذارند. مقالات به اشتراک گذاشته شده در اینجا به صورت دستی تعدیل می شوند و بر اساس یک سیستم رأی گیری مرتب می شوند، به این معنی که فقط مقالات با بالاترین کیفیت می توانند به صفحه پرطرفدار راه یابند.

SEO Sub-Reddit-   این یک واقعیت شناخته شده است که Googlerهایی مانند جان مولر وجود دارند که خود در بخش SEO Sub-Reddit هستند. جان مولر از گوگل حتی قبلاً یک جلسه AMA (از من هر چیزی بپرس) در Reddit دارد. این انجمن به اندازه برخی از زیرمجموعه های دیگر مانند r/nosleep فعال نیست، اما هنوز هم انجمن کوچک خود را دارد که می تواند مفید باشد. بنابراین اگر قبلاً در Reddit هستید، فقط زیرنویس را دنبال کنید و هر از چند گاهی با برخی از پست های مفید آشنا شوید.

۵. آزمایش سئوی خود را اجرا کنید

آزمایشات سئواجرای آزمایشات سئوی خودتان به زمان بیشتری نیاز دارد، اما اگر در مورد سئو جدی هستید، این یکی از بهترین راه ها برای یادگیری در مورد آن است.

فاکتورهای زیادی در سئو وجود دارد که نمی‌توان نتیجه هر بهینه‌سازی را به‌طور دقیق پیش‌بینی کرد. به همین دلیل است که باید آزمایش سئوی خود را در وب سایت خود اجرا کنید تا ببینید هر یک از اقدامات شما چگونه به چه نتیجه ای منجر می شود. برای اجرای آزمایش سئوی خود، همیشه باید داده های کافی داشته باشید. قبل از بهینه سازی، مطمئن شوید که تمام داده های وب سایت خود را ثبت کنید (ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس بهترین دوست شماست)، دقیقاً کارهایی را که برای بهینه سازی انجام می دهید با جزئیات ثبت کنید و نتیجه بهینه سازی خود را ثبت کنید.

هنگامی که آزمایش خود را اجرا کردید، خواه نتیجه منفی یا مثبت باشد، مطمئناً بینش بیشتری در وب سایت خود خواهید داشت و یک درس SEO آموخته اید که بعید است که فراموش کنید. چیزی که همیشه باید در نظر داشته باشید این است که همبستگی همیشه به معنای علیت نیست. قبل از هر نتیجه گیری درستی، همیشه متغیرهای احتمالی را آزمایش کنید و با سایر منابع یافته های SEO بررسی کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-04-08 08:46

افزودن دیدگاه جدید