کد مطلب: 

292721

افتتاح اولین آزمایشگاه هوش مصنوعی (AI) بومی در غنا

یک شرکت مستقر در غنا، از افتتاح آزمایشگاه جدید هوش مصنوعی خود خبر داده است که این واحد تحقیق و توسعه اختصاصی از قدرت هوش مصنوعی (AI) بهره می‌برد.
افتتاح اولین آزمایشگاه هوش مصنوعی (AI) بومی در غنا

به گزارش سیتنا، شرکت غنایی Hubtel، طی بیانیه ای از افتتاح آزمایشگاه جدید هوش مصنوعی خود خبر داد. این واحد تحقیق و توسعه اختصاصی از قدرت هوش مصنوعی (AI) به‌ ویژه برای یادگیری سیستم ها برای افزایش تعاملات با کاربر، ایجاد اعتماد و در نهایت افزایش درآمد برای Hubtel و کسب ‌و کارهایی که از پلتفرم آن برای پردازش پرداخت ‌ها استفاده می‌کنند، بهره می‌برد.

آگوستین گیاوو ادجی، رئیس شرکت Hubtel در این بیانیه افزوده است که ما معتقدیم این فناوری به طور قابل توجهی تعداد کاربران در کلیه پلتفرم های ما را افزایش می دهد، اعتماد و اطمینان را در شرکای ما تقویت می‌کند و منجر به رشد پایدار در اقتصاد می‌شود.

آزمایشگاه هوش مصنوعی Hubtel بر روی استفاده از حوزه‌هایی مانند یادگیری ماشینی با تأکید بر افزایش تعاملات کاربران با برنامه‌های Hubtel، تقویت امنیت در پرداخت های اینترنتی و جلوگیری از کلاه برداری‌ها و بهبود افزایش درآمد در جوامع تمرکز دارد.

Hubtel یک شرکت فناوری بومی‌پیشرو در غنا است که امکان جست و جوی خدمات و پرداخت هزینه‌های ضروری روزمره و ارتباط با مشاغل را برای مردم آسان می‌کند. این شرکت دارای یک اپلیکیشن موبایلی است که به شما امکان می دهد غذا و لوازم ضروری روزمره را سفارش دهید و قبوض خدماتی خود را پرداخت کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-27 08:25

افزودن دیدگاه جدید