کد مطلب: 

291734

وزیر ارتباطات: زیرساخت ارتباطی کشور برای یک انتخابات پرشور کاملا آماده است

وزیر ارتباطات در ستاد انتخابات کشور، گفت: اتصال قریب به صد درصد شعبات برقرار است و زیرساخت های ارتباطی کشور برای انجام یک انتخابات پرشور کاملا آماده است و همه چیز خوب پیش می رود.
وزیر ارتباطات: زیرساخت ارتباطی کشور برای یک انتخابات پرشور کاملا آماده است

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (جمعه) در ستاد انتخاباتی کشور در وزارت کشور با اشاره به اینکه رای گیری در شعب اخذ رای به شکل روان در حال انجام است، گفت: اتصال نزدیک به صد درصد شعبات برقرار است و البته با تدبیر وزارت کشور کدملی و مشخصات همه افراد در دستگاه هایی قرار دارد که در شعبات اخذ رای مستقر است و قطع ارتباطات مانع رای گیری نیست و به شکل پایدار روند رای گیری ادامه دارد.

وی افزود: زیرساخت های ارتباطی کشور برای انجام یک انتخابات پرشور کاملا آماده است و همه چیز خوب پیش می رود.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه برای رسیدن به این نقطه، همکارانم در وزارت ارتباطات و وزارت کشور کار جهادی انجام داده اند و حتی در نقاط دور افتاده تمهیدات لازم برای اخذ رای انجام شده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم تا پایان رای گیری وضعیت به همین شکل باشد که بتوانیم انتخابات پرشور داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه قهر با صندوق رأی و عدم مشارکت چیزی را حل نمی‌کند، گفت:  از همه مردم دعوت می‌کنم پای صندوق های رای بروند و این رای، رای به استقلال و عزت و پیشرفت کشور است.

زارع پور همچنین گفت: مردم می‌توانند از طریق پیام‌رسان های ایرانی ویراستی، ایتا و گپ محل شعب اخذ رأی را در نزدیکی خود ببینند و به آن محل مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-03-01 13:32

افزودن دیدگاه جدید