کد مطلب: 

2917

تعرفه مکالمه‎ی تلفن ثابت تهران افزایش یافت

معاون وزیر ارتباطات گفت: دو استان تهران و البرز که پیش از این هم که شده بودند از این پس باید با تعرفه 57 ریال در نرخ مکالمات تلفن ثابت محاسبه شوند.

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، محمد کرم‌پور اظهار داشت: تعرفه‌ای که سال گذشته برای نرخ مکالمه تلفن ثابت در استان‌های هم کد شده تهران و البرز تعیین شد، در واقع روی ترافیک کار شده بود و روی تعرفه کار نشده بود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: مصوبه فروردین 91 کمیسیون تنظیم مقررات، تعرفه تلفن ثابت شهری به شهری در تمام استان‌ها (هم کد شده و نشده) را در بر می‌گیرد و تعرفه‌ را به میزان 5 تا 6 ریال روی هر دقیقه افزایش می‌دهد که این رقم قابل چشم‌پوشی است.

خبرنگار فارس پرسید: در سال گذشته که استان‌های تهران و البرز هم کد شدند و تعرفه آنها از 44.7 ریال به 51.43 ریال افزایش یافت آیا با مصوبه جدید سال 91، تعرفه این استان نیز باید مانند استان‌هایی که پس از مصوبه هم کد می‌شوند، به 57 ریال افزایش یابد؟

رئیس رگولاتوری گفت: بله، در گذشته تعرفه این دو استان 51.43 بود که ما پس از محاسبه و ترافیک‌سنجی متوجه شدیم مبلغ زیان ناشی از هم کدی‌شان تقریبا ناچیز است.

کرم‌پور افزود: حالا یک سال دیگر یا 6 ماه دیگر دوباره در این مورد رسیدگی می‌کنیم؛ به این ترتیب دو استان تهران و البرز که پیش از این هم که شده بودند از این پس باید با تعرفه 57 ریال محاسبه شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-06-15 10:40

افزودن دیدگاه جدید