کد مطلب: 

2915

ترس مردم از زن هیولایی اینترنتی شد + عکس

انتشار عکس «لی هانگ فانگ» زن 40 ساله‎ی چینی در اینترنت که به علت ابتلا به بیماری نادری صورتش تبدیل به هیولایی انسان‌نما شده شگفتی کاربران وب را برانگیخت.

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی رغم تمام تلاش های وی و خانواده اش، لی هانگ تاکنون نتوانسته برای بیماری خود درمانی بیابد و به گفته پزشکان این بیماری نوعی سرطان استخوان اما از نوع نادر و بسیار کمیاب است که باعث رشد بی‌رویه بافت می‌شود.
 


مشکل و بیماری این زن چینی از اواسط سال 2001 آغاز شده و صورت او را مانند هیولایی کرده است. جالب اینکه این زن بدشانس چینی قبل از آنکه با چنین مشکلی مواجه شود ازدواج نیز کرده بود و اکنون به همراه 2 فرزندش در استان Tianchao واقع در غرب چین زندگی می‌کند.

به گفته پزشکان، لی برای درمان بیماری خود باید صبر زیادی داشته باشد و در کنار آن نیز 60 هزار پوند برای پیگیری درمان خود پرداخت کند که با توجه به میزان بسیار کم درآمد خانواده لی هانگ، آنها قادر به تهیه این مبلغ بسیار زیاد نیستند.

اگرچه بسیاری از مردم ساکن در محل زندگی لی با او ارتباط خوبی ندارند اما مادرش در این باره می‌گوید: همه او را به شکل یک هیولا می‌بینند اما دختر من تنها یک زن عادی است که دچار بیماری شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-06-15 10:35

افزودن دیدگاه جدید