کد مطلب: 

291412

استان گیلان؛ جزء سه استان برتر کشور در ضریب نفوذ خودپرداز

مدیر شعب پست بانک استان گیلان اعلام کرد که در حال حاضر پست بانک گیلان با 240 دستگاه خودپرداز در حال ارائه خدمات بانکی به مردم به ویژه روستاییان بوده و در این شاخص جزء سه استان برتر کشور است.
استان گیلان؛ جزء سه استان برتر کشور در ضریب نفوذ خودپرداز

به گزارش سیتنا، علی رضا شجاعی باصری مدیر شعب پست بانک استان گیلان گفت: پست بانک گیلان از لحاظ عملکرد در کاهش میزان خاموشی ناشی از خرابی دستگاه‌های خودپرداز در سال جاری بیش از 75درصد از هدف خود را محقق نموده و از میانگین کشور شرایط بهتری دارد.

وی تعداد باجه‌های فعال بانکی پست بانک در روستاهای کشور را حدود شش هزار و تعداد خودپردازهای پست بانک ایران در کشور را 3500 دستگاه اعلام کرد و افزود: 240 دستگاه آن در استان گیلان درحال بهره برداری است و از این تعداد 221 دستگاه در بخش روستایی و 19 دستگاه در بخش شهری در حال ارائه خدمات است. همچنین 312 دستگاه پایانه بانکی (پین پد) در پست بانک استان فعال است.

شجاعی در ادامه اظهار کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک تخصصی حوزه فناوری اطلاعات از توسعه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ‌ها حمایت می‌کند و خواستار ارتباط و تعامل بیشتر تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی تخصصی در این حوزه با پست بانک شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-21 13:48

افزودن دیدگاه جدید