کد مطلب: 

291060

مدیرکل ارتباطات بوشهر: 40 کیلومتر فیبرنوری در برازجان در دست اقدام است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: 40 کیلومتر پروژه فیبرنوری در شهر برازجان در دست اقدام می‌باشد که 16 کیلومتر حفاری شده و 12 کیلومتر فیبر زمینی کار شده، این پروژه به منظور پایداری شبکه تلفن همراه و اینترنت با مشارکت شرکت صبانت طراحی، نصب و در حال اجرا است.
مدیرکل ارتباطات بوشهر: 40 کیلومتر فیبرنوری در برازجان در دست اقدام است

به گزارش سیتنا، میزان پیشرفت پروژه​ فیبر نوری شهر برازجان توسط علی سملیان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با حضور در محل اجرا به صورت میدانی مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.

مدیرکل ارتباطات استان گفت: 40 کیلومتر پروژه فیبر نوری در شهر برازجان در دست اقدام است که 16 کیلومتر حفاری شده و 12 کیلومتر فیبر زمینی کار شده، این پروژه به منظور پایداری شبکه تلفن همراه و اینترنت با مشارکت شرکت صبانت  طراحی، نصب و در حال اجرا میباشد.

سملیان اظهار کرد: پس از افتتاح و واگذاری نسل جدید تلفن ثابت بر بستر فیبرنوری، ارائه این خدمت در شهر بوشهر نیز در دستور کار بخش خصوصی قرار گرفت. ارائه تلفن ثابت، اینترنت و سایر خدمات ارزش افزوده بر این بستر از جمله این خدمات می­باشد.

وی در پایان از امضای تفاهم نامه بین شرکت صبانت و شهرداری شهر برازجان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای سرعت بخشیدن به پروژه فیبر نوری و سهولت در اخذ مجوزها برای حفاری فیبر نوری بین شرکت صبانت و شهرداری برازجان بسته شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-13 15:51

افزودن دیدگاه جدید