کد مطلب: 

290973

صورت انسان بر بدن ماهی؛ حقیقت ویدئوی وایرال شده چیست؟

طی روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی جنجالی شده است که ادعا می‌شود مربوط به گونه‌های ماهی با «چهره انسانی» است که اخیراً در منطقه «کرنجی» کشف شده است، اما بررسی سیتنا نشان می‌دهد که این ویدئو جعلی است و کانالی که آن را منتشر کرده، توضیح داده است که با استفاده از «تکنیک‌های رایانه‌ای» چنین ویدیوهایی را منتشر می‌کند.
صورت انسان بر بدن ماهی؛ حقیقت ویدئوی وایرال شده چیست؟

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، چند روزی است که ویدئویی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که منتشرکنندگان آن ادعا می‌کنند که مربوط به گونه‌های ماهی با «چهره انسانی» است که اخیراً در منطقه «کرنجی» کشف شده است.

این ویدئو شامل صحنه‌هایی از دریاچه‌ای است که به نظر می‌رسد حاوی ماهی‌هایی با صورت انسان است.

این ویدئو که در قالب مستند تهیه شده است، حاکی از کشف گونه جدیدی از ماهی به نام «هومو پیسس» در دریاچه «سامسارا» در منطقه گرمسیری «کرنجی» است که چهره آن شبیه به صورت انسان است.

این ویدئو در فضای مجازی به طور گسترده منتشر شده و بحث‌هایی را در مورد واقعی بودن یا نبودن این ماهی‌ها به راه انداخته است.

این ویدئو در واقع جعلی است و کانالی که آن را منتشر کرده است، توضیح داد که با استفاده از «تکنیک‌های رایانه‌ای» چنین ویدیوهایی را منتشر می‌کند.

در عین حال، جستجوی نام دریاچه «سامسارا» یا این نوع ماهی به هیچ نتیجه موثقی یا اطلاعات علمی که وجود نوعی ماهی به نام «هومو پیسیس» را تایید کند، نمی‌رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-02-11 22:45

افزودن دیدگاه جدید