کد مطلب: 

290931

گروه G42 پیشرو دستور کار اجلاس جهانی دولت در بحث پیرامون هوش مصنوعی

گروه G42 - گروه فناوری پیشرو در جهان مستقر در امارات متحده عربی - و شرکت‌های تابعه آن، قرار است با رهبران جهانی در این بخش گفتگوها را در زمینه هوش مصنوعی رهبری کنند.
گروه G42 پیشرو دستور کار اجلاس جهانی دولت در بحث پیرامون هوش مصنوعی

به گزارش سیتنا، گروه فناوری پیشرو در امارات متحده عربی، رهبری خود را به عنوان پیشگام در هوش مصنوعی و شریک اصلی در اجلاس جهانی دولت در سال جاری اعلام کرد. G42 و شرکت‌های وابسته به آن در گفتگویی عمیق با رهبران و کارشناسان جهانی در مورد آینده هوش مصنوعی و تأثیر گسترده آن در سطح بین‌المللی شرکت خواهند کرد.

اجلاس جهانی دولت که سالانه برگزار می‌شود، دولت‌ها، سازمان‌های بین‌المللی و رهبران تجاری را گرد هم می‌آورد تا راه‌هایی را برای ارتقای همکاری‌های بین‌المللی و تغییر دولت‌ها از طریق نوآوری و پیشرفت فناوری بررسی کنند. G42 و شرکت‌های تابعه آن بر اساس تخصص چندبخشی و کاربردهای تخصصی هوش مصنوعی که راه‌حل‌هایی قابل اجرا برای تصمیم‌گیران در سطح جهانی ارائه می‌کنند، به‌طور منحصربه‌فردی برای شرکت در این بحث‌ها قرار دارند.

امسال، اجلاس جهانی دولت در مورد «شکل دادن به دولت‌های آینده» بحث می‌کند، جایی که رهبران سیاسی، سازمان‌های بین‌المللی و سازمان‌های بخش خصوصی از سراسر جهان استراتژی‌های نوآورانه‌ای را برای رسیدگی به چالش‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی فعلی و آینده شناسایی خواهند کرد. G42 با مشارکت مدیران اجرایی سیستم تجاری آن، علاوه بر تمرکز روی اکتشافات علمی و خدمات دولتی، گفتگو را در بحث‌هایی که بر هوش مصنوعی مسئول، پیشرفت‌ها در بخش مراقبت‌های بهداشتی و چشم‌انداز آینده تحرک متمرکز است، رهبری خواهد کرد.

در میان رهبری اجرایی G42 که در بحث‌ها شرکت و مشارکت خواهند داشت

پپینگ شیائو، مدیر عامل گروه G42، نقش هوش مصنوعی را در شکل‌دهی چشم‌انداز اقتصاد جهانی برجسته خواهد کرد.

طلال الکیسی، معاون اجرایی، محصولات جهانی و مشارکت در Core42، در مورد چگونگی توسعه هوش مصنوعی مسئول برای خدمت به کشورها بحث خواهد کرد.

حسن جاسم النویس، مدیر عامل گروه M42، در مورد چگونگی متحول کردن سلامت از طریق فناوری و هدایت نوآوری در مراقبت‌های بهداشتی از طریق مشارکت‌های استراتژیک بحث خواهد کرد.

حسن الحوسنی، مدیر کل بیانات، در مورد آینده جابجایی و نقشی که هوش مکانی در امنیت شهرها و جوامع ایفا می‌کند، گفتگو خواهد کرد.

دکتر اندرو جکسون، معاون اجرایی و مدیر ارشد هوش مصنوعی Core42، آخرین پیشرفت‌ها و برنامه‌های کاربردی در دنیای هوش مصنوعی را برجسته خواهد کرد.

توماس پراموتیدهام، مدیرعامل Presight، در مورد چگونگی به حداکثر رساندن کارایی دولت از طریق تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و هوش مصنوعی نسلی صحبت خواهد کرد.

حسن النقبی، مدیر عامل الخزنه، آخرین تحولات در زمینه پایداری مربوط به ساخت، طراحی و بهره‌برداری از مراکز داده را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

پینگ شیائو، مدیرعامل G42 در بیانیه‌ای گفت: «اجلاس سران جهانی دولت هر ساله گروهی نخبه از برجسته‌ترین رهبران فکری و مقامات جهانی را با هدف تقویت پیوندهای همکاری بین‌المللی و ایجاد تغییرات اساسی و اخلاقی گرد هم می‌آورد. به عنوان یک گروه رهبری در زمینه نوآوری هوش مصنوعی، G42 مفتخر است که شرکت‌های وابسته به آن نقش رهبری را در اجلاس امسال ایفا خواهند کرد، زیرا همه ما به دنبال بحث در مورد راه‌های پیشرفت بشریت از طریق استفاده و توسعه آخرین نوآوری‌ها در فناوری هستیم.»

اجلاس جهانی دولت قرار است از ۱۲ تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ در دبی برگزار شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-02-10 14:21

افزودن دیدگاه جدید