کدخبر :290860 پرینت
18 بهمن 1402 - 16:55

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: بیشترین رشد درآمد شرکت مخابرات پس از خصوصی سازی در این دولت بوده است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آیین رونمایی و بهره‌برداری از طرح‌های آماده افتتاح مخابراتی به مناسبت دهه فجر، گفت: اگرچه شرکت مخابرات ایران با قدمت ۵۰ ساله شاهد افت و خیزهای زیادی بوده است و اهداف راهبردی و سیاست های کلان را دنبال کرده است، اما بیشترین رشد درآمد این شرکت پس از خصوصی سازی در این دولت اتفاق افتاده است.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، آیین رونمایی و بهره‌برداری از طرح‌های آماده افتتاح مخابراتی به مناسبت دهه فجر با حضور عیسی زارع‌ پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و مدیرعامل، اعضای هیأت‌ مدیره و مدیران شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

ابراهیم محمود زاده، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این مراسم، اظهار کرد: بهترین توافق ها با وزارت ارتباطات اتفاق افتاده است و قرارداد جدید و پروانه شرکت مخابرات ایران با حضور مسوولان در وزارت ارتباطات، در هفته پیش رو، عملیاتی خواهد شد.

وی، افزود: وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران در یک فرآیند یکپارچه حرکت خواهند کرد و هم راستایی در این میان بیشتر از گذشته خواهد شد تا مخابرات وظیفه اصلی خود در ارائه سرویس‌های ارتباطی را به بهترین نحو انجام دهد.

[node:title]

محمود زاده، ادامه داد: امروز شرکت مخابرات ایران ضریب نفوذ بالایی دارد و در سال آتی به تثبیت درآمد، هزینه و سرویس دهی می رسد و فضای تحولی جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: در سال های قبل فقط افتخار ما به تلفن بود اما در سال آتی قرار است به ۳۷ هزار میلیارد درآمد در سرویس و خدمات برسیم که از این درآمد ۶ هزار میلیارد تومان مربوط به تلفن و بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان مربوط به سایر خدمات ماست که در حال افزایش است تا شاهد زیان نباشیم.

وی، اشاره کرد: به زودی در شرکت مخابرات ایران وارد سالهایی می شویم که سه الی چهار اقدام مهاجرتی را انجام می‌دهیم، برخی از این اقدامات تنوع محصول، استفاده از تکنولوژی، تغییر در تکنولوژی و کسب دانش جدید توسط منابع انسانی در مجموعه مخابرات است.

[node:title]

به گزارش سیتنا، در ادامه مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این آیین، گفت: شرکت مخابرات ایران با قدمت ۵۰ ساله شاهد افت و خیزهای زیادی در مسیر خود بوده است و اهداف راهبردی و سیاست های کلان این مجموعه شامل ارتقاء تلفن ثابت و حرکت به سمت شبکه تمام IP، سرمایه گذاری هدفمند در شبکه دسترسی، ایجاد یکپارچگی در تمامی زیرساخت های نرم افزاری، بهبود کیفیت نگهداری و استفاده از فناوری های روز در اجرای کلیه امور توسعه ای، تلاش در جهت افزایش دقت و شفافیت در افشای صورت های مالی، بهبود مدیریت نقدینگی و تخصیص منابع، توجه به دانش شرکت های ایرانی تولید داخل در سخت افزار و نرم افزار، استفاده و همسو سازی تمامی پتانسیل های اکوسیستم ICT کشور جهت توسعه و ارائه خدمات، ارتقاء درآمدها از محصولات موجود و ورود به بازارهای جدید و یکپارچگی و ایجاد تنوع در کانال های فروش و خدمات پس از فروش و بهبود تجربه مشتری، است.

وی، ادامه داد: بیشترین رشد درآمد شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی در این دولت بوده است و در حوزه تلفن ثابت ۳۷ میلیون پورت منصوبه و ۳۴ درصد ضریب تلفن ثابت داریم.

سلطانی، افزود: در حوزه باند پهن ثابت، ۱۰ میلیون پورت منصوبه باند پهن و ۵.۳ میلیون مشترک فعال باند پهن و در حوزه دیتای تجاری و فیبرنوری، ۱۱۷ هزار اشتراک فعال دیتای تجاری و فیبرنوری و ۱۹۵ هزار کیلومتر فیبرنوری را شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: توسعه شبکه شرکت مخابرات ایران، در حوزه های باند پهن، تلفن ثابت، فیبرنوری، تجهیزات انتقال، افزایش ظرفیت انتقال شبکه، شبکه NGN/IMS، شبکه دیتا، اتصال سایت های روستایی به شبکه فیبرنوری، توسعه ظرفیت ارتباطی برای اپراتورهای سیار و کابل های مسی بوده است.

وی پیرامون سرمایه گذاری در توسعه طی سال ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: تعداد کل پروژه های آماده افتتاح در استانها ۵۵۹۴ هزار و مبلغ کل سرمایه گذاری ۲۶ هزار میلیون ریال می باشد.

سلطانی، اشاره کرد: در حوزه UNSP، شرکت مخابرات ایران چهار میلیون پوشش فیبرنوری تا پایان سال جاری را در تعهد خود دارد و به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستیم؛ هم چنین تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۴ برنامه هشت میلیون پوشش فیبرنوری را داریم.

وی، عنوان کرد: بر اساس آخرین آمار، در حوزه انتخابات، ۹۹ درصد فرمانداری ها و ۸۲ درصد بخشداری ها به شبکه فیبرنوری متصل شده اند.

[node:title]

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

راست میگه از ابتدای خصوصی سازی بخوانیم خصوصی خواری تا ابتدای این دولت فقط برداشت و یا به عبارتی دیگر غارت کرده اند این دو سال بصورت نمایشی مختصری بر بخش سرمایه گذاری خرج کرده اند و تبلیغاتی توجیهی ببراه انداخته اند با نیت اعمال افزایش افزایش تعرفه .
در بلند گو های تبلیغاتی وانمود میکنند چندین برابر سالهای قبل سرمایه گذاری کرده اند ولی نمیگویند که سرمایه گذاری درسال های قبل یکصدم برنامه بوده و حالا دودرصد را دویست درصد وانمود میکنند . این که سرمایه گذاری نیست این فقط جبران بخش اندکی ازعقب ماندگی ها است .. بودجه سرمایه گذاری را برداشت کرده و حالا برای جبران ان میحواهند .. سلطانی میگوید من آن موقع نبوده ام ولی چه فرقی می کند ...
ایتکه پستهای کنده وسرقتشده وسیمهای هوائی بانوار چسب به کابل بدونکله پست متصل شده اند و امثال آن حکایت از صحت یاعدم صحت فرمایشات جناب مدیر عامل دارد
اینکهدائما تجمعات بازنشستگان برای گرفتن بیمه ذخیرصندوق و ..... ادامه دارد هم میتواندشاهدیدیگر برای ردادعای پوچ مدیر عامل داشته باشد
درهزینه جاری کوتاهی میکنند و درامد ها را برداشت وحیف میل میکنند وسرمایه گذاری هم تعطیل است .
خلاصه اینکه دم حروس و قسم به حصرت عباس

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.