کد مطلب: 

290839

۲۴ بخشداری استان بوشهر به شبکه امن فیبرنوری متصل شدند

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری بوشهر از اتصال ۲۴ بخشداری استان بوشهر به شبکه امن فیبرنوری خبر داد و گفت: در استان بوشهر در راستای اتصال بخشداری ها و فرمانداری ها و ادارات ذیربط به فیبرنوری، تاکنون اقدامات ارزشمندی انجام شده و این روند تداوم دارد.
۲۴ بخشداری استان بوشهر به شبکه امن فیبرنوری متصل شدند

به گزارش سیتنا، محمدمهدی موسایی ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی ارتقای اتصال بخشداری های استان به شبکه اظهار داشت: یکی از وظایف ستاد انتخابات استان تامین سلامت در فرآیند برگزاری روز انتخابات است که این مهم را می‌توان با امنیت در ارتباطات فناوری اطلاعات تا بخش زیادی تامین کرد.

موسایی در خصوص لزوم اتصال دستگاه‌های اجرایی استان به شبکه دولت و حذف چرخه کاغذی مکاتبات افزود: برابر مصوبه هیات دولت، باید تدابیری اتخاذ شود تا در راستای تحقق دولت الکترونیک و جلوگیری از هرگونه جعل و تخلف، چرخه کاغذی حذف شده و مکاتبات اداری فقط از طریق شبکه دولت صورت پذیرد.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات استانداری بوشهر یادآور شد: با اتصال هشت بخشداری دیگر به شبکه امن فیبرنوری، اکنون ۲۴ بخشداری به این شبکه متصل شده اند.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر در راستای اتصال بخشداری ها و فرمانداری ها و ادارات ذیربط به سیستم امن فیبرنوری، تاکنون اقدامات ارزشمندی انجام شده و این روند تداوم دارد.

این نشست به ریاست مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت و با حضور مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، معاون دفتر امور شهری و شوراها، معاون و مدیر شبکه مخابرات منطقه‌ی بوشهر، بخشداران و شهرداران آبپخش، آبدان، بردخون، بوشکان، ریگ، سعدآباد و سیراف در محل سالن شماره ۱ استانداری برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-07 09:55

افزودن دیدگاه جدید