کد مطلب: 

290802

ببینید| توضیح طرح تشویقی کالابرگ الکترونیکی جدید توسط معاون وزیر کار

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یارانه خانواده‌ای که ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر دریافت میکرده به ۶۲۰ هزار تومان افزایش یافته و یارانه خانواده‌ای که ۳۰۰ هزار تومان دریافت می کرده به ۵۲۰ هزار تومان افزایش پیدا یافته است.
ببینید| توضیح طرح تشویقی کالابرگ الکترونیکی جدید توسط معاون وزیر کار

به گزارش سیتنا، علیرضا عسگریان، در نشست خبری با موضوع اجرای مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی در قالب طرح فجرانه اظهار کرد: قیمت مبنا این ۱۱ قلم غذایی ۵۲۳ هزار تومان است که قیمت روز آن ۷۴۳ هزار تومان است که مابه التفاوت آن ۲۲۰ هزار تومان است، یعنی ۱۲۰ هزار تومانی که در این چند ماه به عنوان یارانه مضاعف پرداخت می‌کردیم، افزایش پیدا کرده است.

وی، ادامه داد: یارانه خانواده‌ای که ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر دریافت میکرده به ۶۲۰ هزار تومان افزایش یافته و یارانه خانواده‌ای که ۳۰۰ هزار تومان دریافت می کرده به ۵۲۰ هزار تومان افزایش پیدا یافته است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: اگر خانواده‌ای در طول یک ماه این یارانه را خرید نکند، این یارانه حذف شده و وارد ماه دیگر می‌شود و ذخیره نمی شود.

وی، بیان کرد: این طرح سه ماهه است، از امشب شارژ می‌شود و تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد؛ در طرح فجرانه قیمت‌ها ثابت است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-06 12:53

افزودن دیدگاه جدید