کد مطلب: 

290547

ایجاد شورای توسعه و اجرای سیاست های هوش مصنوعی در ابوظبی

حاکم ابوظبی قانونی را برای تأسیس شورای هوش مصنوعی و فناوری پیشرفته صادر کرد که این شورا مسئول توسعه و اجرای سیاست‌ها و استراتژی‌های مرتبط با تحقیقات، زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی و فناوری پیشرفته در ابوظبی خواهد بود.
ایجاد شورای توسعه و اجرای سیاست های هوش مصنوعی در ابوظبی

به گزارش سیتنا، شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس کشور امارات متحده عربی، در سمت خود به عنوان حاکم ابوظبی، قانونی را برای تأسیس شورای هوش مصنوعی و فناوری پیشرفته (AIATC) صادر کرد. این شورا مسئول توسعه و اجرای سیاست‌ها و استراتژی‌های مرتبط با تحقیقات، زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی و فناوری پیشرفته در ابوظبی خواهد بود.

شیخ محمد همچنین با صدور بیانیه ای اعضای شورای جدید را تعیین کرده است که بر اساس آن، شیخ طحنون بن زاید آل نهیان به عنوان رئیس AIATC و شیخ خالد بن محمد بن زاید آل نهیان به عنوان نایب رئیس منصوب شد.

این قطعنامه همچنین خلدون خلیفه المبارک، جاسم محمد بو عتبه الذابی، فیصل عبدالعزیز البنایی و پنگ شیائو را به عنوان اعضای شورا منصوب کرد. این شورا طرح ها و برنامه‌های تحقیقاتی را با همکاری شرکای محلی و جهانی برای ارتقای جایگاه ابوظبی در زمینه‌های هوش مصنوعی و فناوری پیشرفته توسعه خواهد داد. این مکمل استراتژی ابوظبی برای قرار دادن امارت به عنوان یک مرکز پیشرو در جهان برای سرمایه گذاری، مشارکت و استعداد در این بخش است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-31 11:19

افزودن دیدگاه جدید