کد مطلب: 

290426

پیام تبریک رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات به رییس جدید اتاق بازرگانی ایران

داوود ادیب، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران به نمایندگی از هیات مدیره و اعضای این اتحادیه با ارسال پیام تبریکی به صمد حسن زاده، انتخاب وی به عنوان رییس اتاق بازرگانی ایران را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات به رییس جدید اتاق بازرگانی ایران

به گزارش سیتنا، متن پیام تبریک داوود ادیب، رئیس اتحادیه صادر کنندگان صنعت مخابرات ایران به صمد حسن زاده برای انتخاب وی به عنوان رییس اتاق بازرگانی ایران، به شرح ذیل است:

«جناب آقای صمد حسن زاده

 انتخاب شایسته و به‌حق آن فرهیخته گرامی به عنوان رییس اتاق بازرگانی ایران، که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و ‌شایستگی‌های برجسته شما در صحنه‌های خدمت صادقانه به میهن عزیزمان می‌باشد‌، را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

قطعا بخش بزرگی از رشد و توسعه کشورمان در چند سال گذشته در حوزه های مختلف، مدیون تلاش و مجاهدت بی وقفه و بی دریغ تلاشگران سخت کوش و‌ از جمله فرهیختگان تلاشگری است که دانش، تخصص و تعهد خود را سرمایه‌ای برای توسعه، سر بلندی و سازندگی کشورمان در این شرایط خطیر کشور قرار داده اند.

این انتخاب را از طرف هیات مدیره و اعضای اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، صمیمانه تبریک عرض نموده‌، از درگاه ایزد منان برای آن تلاشگر خستگی ناپذیر، مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از شور و‌ نشاط در راستای رشد و شکوفایی فناوری اطلاعات و‌ ارتباطات کشور را مسألت داریم».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-28 15:28

افزودن دیدگاه جدید