کد مطلب: 

290390

جلسه کنترل پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای خراسان رضوی برگزار شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از تسریع در روند اجرایی شدن عملیات حفاری فیبر نوری در شهر مشهد و دیگر شهرستان های این استان خبرداد.
جلسه کنترل پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، با اشاره به اهمیت اجرای سریع و دقیق پروژه مهم فیبر نوری منازل و کسب و کارها گفت: مجموعه ارتباطی استان، شهرداری های مناطق مختلف و اپراتورهای اجرایی همگی پای کارهستند تا این پروژه ملی هر چه زودتر به مرحله نهایی برسد.

وی ضمن اشاره به این که پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها از مهمترین طرح های مدون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است تصریح کرد: برای انجام این مهم نیازمند یک حرکت جهادی هستیم که قطعا با همت همه جانبه کلیه دستگاه های ذی صلاح موانع موجود مرتفع و این پروژه به بهترین نحوی اجرایی خواهد شد تا هم استانی ها از کیفیت خدمات مبتنی بر فیبرنوری بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه اپراتورهای اجرایی گزارشی از آخرین اقدامات اجرایی خود در زمینه حفاری FTTH درشهر مشهد و استان را ارائه و با نماینده فاوای شهرداری به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-01-27 18:13

افزودن دیدگاه جدید