کد مطلب: 

290146

مدیرکل ارتباطات سمنان: حمایت از طرح های هوشمندسازی در اولویت است

مدیرکل ارتباطات و فناوری ‌اطلاعات استان سمنان گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان همواره با تمام امکانات و منابع موجود خود در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تلاش کرده و زمینه‌ی دریافت تسهیلات و مجوزهای لازم در راستای گسترش و پیشرفت تمامی شرکت‌های دانش بنیان که به نحوی در حیطه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند، را فراهم کرده است.
مدیرکل ارتباطات سمنان: حمایت از طرح های هوشمندسازی در اولویت است

به گزارش سیتنا، سید یاسر حسن پور در بازدید از شرکت پیشگامان صنعت ویستهم گفت: با توجه به اهمیت و نقش شرکت های دانش بنیان امروزه با پیشرفت علوم بشری و کاربرد دانش در تمامی عرصه ها، اقتصاد مبتنی بر علم و دانش و ضرورت توسعه شرکتهای دانش بنیان در عرصه های اقتصادی اهمیت زیادی یافته است. موضوع شرکت های دانش بنیان بعد از تشدید تحریمها و فشارهای اقتصادی کشورهای غربی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان همواره با تمام امکانات و منابع موجود خود در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تلاش کرده و زمینه ی دریافت تسهیلات و مجوز های لازم در راستای گسترش و پیشرفت تمامی شرکت های دانش بنیان که به نحوی در حیطه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند را فراهم کرده است.

 حسن پور در ادامه ضمن تقدیر و اعلام رضایت از ایده ها و مسیر حرکت شرکت اعلام کرد بازدید و حمایت از شرکت های دانش بنیان و فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

شرکت پیشگامان صنعت ویستهَم شاهرود ، از فعالان حوزه اینترنت اشیا است که در حوزه کشاورزی و حمل و نقل هوشمند فعالیت دارد که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان طرح های هوشمندسازی این شرکت را مورد حمایت خود قرار داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-20 15:48

افزودن دیدگاه جدید