کد مطلب: 

289347

رونمایی از «سامانه سلام» شرکت نسیم تلکام در نمایشگاه تلکام 1402

نمایشگاه تلکام 1402 از دوم تا پنجم دی ماه برگزار شد. شرکت‌های زیادی در این نمایشگاه حضور داشتند و محصولات‌شان را در معرض نمایش قرار دادند. شرکت دانش‌بنیان نسیم تلکام یکی از شرکت‌های حوزه فناوری و مخابرات بود که در این نمایشگاه اقدام به رونمایی از سامانه مدیریت کسب‌و‌کار سلام و نسخه جدید نرم‌ کرد.
رونمایی از «سامانه سلام» شرکت نسیم تلکام در نمایشگاه تلکام 1402

گزارش آگهی/ نمایشگاه تلکام 1402 از دوم تا پنجم دی ماه برگزار شد. شرکت‌های زیادی در این نمایشگاه حضور داشتند و محصولات‌شان را در معرض نمایش قرار دادند. شرکت دانش‌بنیان نسیم تلکام یکی از شرکت‌های حوزه فناوری و مخابرات بود که در این نمایشگاه اقدام به رونمایی از سامانه مدیریت کسب‌و‌کار سلام و نسخه جدید نرم‌ کرد.

سامانه ارتباطی «سلام» مجموعه‌ای از ابزارهای مدیریتی و ارتباطی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که سازمان‌ها را بی‌نیاز از خرید چندین نرم‌افزار و استفاده از چندین سرور می‌کند. با این سامانه می‌توانید از سرنخ تا فاکتور مشتریان‌‌تان را مدیریت کنید، به تیکت‌های پشتیبانی پاسخ بدهید، موجودی انبارتان را مدیریت کنید و یک سیستم فروش آنلاین خودکار داشته باشید.

سلام، محصولی از شرکت دانش‌بنیان نسیم تلکام

سامانه ارتباطی سلام آخرین محصول تولید شده در تیم تحقیق و توسعه شرکت نسیم ارتباط آینده است. نسیم تلکام تا امروز توانسته است 6 محصول کاملا ایرانی و دانش‌بنیان را به مرحله تولید و عرضه برساند. این محصولات شامل نرم‌افزار مدیریت تماس سیموتل، سامانه امنیت تماس SBC، افزونه تماس از طریق وب سیموکال، افزونه پرداخت تلفنی تله‌پرداخت و سیستم جامع مدیریت شبکه‌های IMS است.

سامانه سلام یک نرم‌افزار چندمنظوره مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که در تمام بخش‌های سازمان به تعامل بهتر و بیشتر شما با مشتریا‌ن‌تان کمک می‌کند. سامانه سلام در دو نسخه نصبی (Local) و ابری (Cloud) قابل استفاده است. سامانه ارتباطی سلام شامل 11 افزونه متفاوت است که هر کدام در واحدهای مختلف سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. تمام این افزونه‌های امکان حذف یا اضافه‌شدن به سامانه سلام را دارند.

مبتنی بر هوش مصنوعی (AI)

سامانه ارتباطی سلام با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و امکان سفارشی‌سازی دقیق بر اساس نیاز سازمان‌‌تان؛ منجر به افزایش فروش، بهبود خدمات پشتیبانی و افزایش رضایت‌مندی مشتریان‌تان‌ می‌شود. مهم‌ترین وجه تمایز سلام بهره‌مندی از هوش مصنوعی است.

هوش مصنوعی در CRM سلام به شما کمک می‌کند که داده‌های‌تان را تحلیل کنید، رفتار مشتریان‌تان را پیش‌بینی کنید، گزارشات اختصاصی بگیرید و براساس اطلاعات ورودی، یادداشت‌ها و مکالمات پیشنهاداتی برای افزایش فروش محصولات و خدمات دریافت کنید؛ فقط کافی‌ست که با هوش مصنوعی این نرم‌افزار چت کنید. به همین سادگی!

رونمایی از «سامانه سلام» شرکت نسیم تلکام در نمایشگاه تلکام 1402

استقبال از سامانه سلام در نمایشگاه تلکام 1402

طراحی یک نرم‌افزار جامع و استفاده از هوش مصنوعی باعث شد که از سامانه ارتباطی سلام در نمایشگاه تلکام استقبال خوبی شود. این نرم‌افزار مجموعه‌ای از ابزارهای ارتباطی‌ست که سازمان‌ها را بی‌نیاز از خرید چندین  نرم‌افزار می‌کند. امکانات سامانه مدیریت کسب‌و‌کار سلام علاوه‌بر مهم‌ترین قابلیت آن که هوش مصنوعی (AI) است؛ شامل امکان سفارشی‌سازی، رابط کاربری ساده، به‌روزرسانی مستمر و آسان، افزونه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، افزونه پشتیبانی مشتریان از طریق تیکت، افزونه پشتیبانی کسب‌و‌کار (BSS)، افزونه مرکز تماس، افزونه پایگاه دانش ، افزونه چت درون‌سازمانی، افزونه پاپ‌آپ تماس‌های ورودی، افزونه فرم‌ساز، افزونه گزارش‌ساز، افزونه فرایند‌ساز، افزونه جست‌و‌جوی سراسری و یکپارچگی با تمام سیستم‌های مدیریت تماس است.

برای خرید سامانه ارتباطی سلام می‌توانید به وبسایت این محصول نرم‌افزاری به آدرس www.salamcrm.com مراجعه کنید یا با شماره 02179491000 تماس بگیرید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 3
2023-12-30 08:56

افزودن دیدگاه جدید