کد مطلب: 

289190

برگزاری پنل کارافرینی در انقلاب صنعتی پنجم در نمایشگاه تلکام 1402

پنل کارافرینی در انقلاب صنعتی پنجم، در سومین روز بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال) برگزار شد.
برگزاری پنل کارافرینی در انقلاب صنعتی پنجم در نمایشگاه تلکام 1402

به گزارش سیتنا، بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال) با شعار تحول دیجیتال و اتصال پذیری، با پنل کارافرینی در انقلاب صنعتی پنجم، سومین روز خود را به پایان رساند.

در این پنل تخصصی که با حضور قایم مقام و مشاور معاونت اشتغال و کارافرینی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل سیاست گذاری برنامه ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم، مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت و رییس کانون هماهنگی دانش، صنعت و‌ بازار معاونت علمی فناوری اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، بیش از ۱۰۰ نفر حضور داشتند و موضوعات مرتبط با کارافرینی در انقلاب صنعتی پنجم تشریح شد.

در این نشست تخصصی که یکی از ۳۷ پنل و کارگاه برنامه ریزی شده در تلکام ۱۴۰۲ می باشد، دکتر امیر حسین اسدی، مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت با تشریح این موضوع که نسل امروز کاملا متفاوت با نسل های پیشین است، به مثال هایی در این خصوص پرداخت و با تکمیل سخنان خود در خصوص مدل های رفتاری نسل های پیشین ، تجربیات خود را به حاضرین این نشست منتقل نمود.

دکتر علی زند وکیلی، قایم مقام ‌و مشاور معاونت اشتغال و کارافرینی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز با اشاره به این موضوع که چه تفاوت هایی بین کارافرینی و اشتغال زایی وجود دارد، در خصوص جشنواره کارافرینان برتر که هر سال طی فرایندهای  تدوین شده ای برگزار می گردد، مطرح نمود که چگونه کارافرینان شناسایی می شوند.

دکتر  امید رضایی فر، مدیر کل سیاست گذاری برنامه ریزی و‌ توسعه فناوری وزارت علوم در این پنل توضیحات جامعی را در خصوص پارادایم انقلاب های صنعتی  مطرح نمود ه سیاست ها و برنامه های وزارت عطف را در خصوص توسعه فناوری و‌دوره های پسا دکترا تشریح نمود.

دکتر رضایی فر همچنین در خصوص اهمیت داده و لزوم دسترسی به داده های استاندارد را بیان نمود و همچنین نقش آفرینی مینتورها را تبیین نمود.

دکتر محمد سعید شریفیان، رییس مرکز نو آوری بانک رفاه کارگران نیز در  پاسخ به سوال صورت پذیرفته در خصوص این که کارافرینان در دوره زمانی انقلاب صنعتی پنجم واجد چه خصوصیاتی خواهند بود به بیان توضیحات مرتبط با خصوصیات و‌ ویژگی های کارافرینان در انقلاب صنعتی پنجم پرداخت.

در پایان این پنل دکتر داوود‌ ادیب رییس کانون هماهنگی دانش، صنعت و‌ بازار معاونت علمی، فناوری اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری تجربه های خود را در خصوص نقش ژنتیکی و تجربه و برایند آن را در قالب EQ با ارایه یک نمونه واقعی اتفاق افتاده تشریح نمود.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 1
2023-12-25 19:59

افزودن دیدگاه جدید