کد مطلب: 

289126

مدیرعامل مخابرات تهران: توسعه فیبرنوری همراه با نیاز دولت در حال گسترش است

مدیرعامل مخابرات استان تهران گفت: با توجه به اجرایی شدن طرح نجما شاهد گسترش و توسعه فیبرنوری طی دو سال گذشته هستیم و همراه با نیاز دولت، مخابرات نیز سعی کرده است تا خدمات مبتنی بر فیبرنوری به خصوص هوشمندسازی خانه ها و خدمات گیمینگ را به کاربرانش ارائه دهد.
مدیرعامل مخابرات تهران: توسعه فیبرنوری همراه با نیاز دولت در حال گسترش است

به گزارش سیتنا، سیدعلی ملک جعفریان با حضور در استودیو خبر مخابرات ایران تلکام بیست و چهارم را بسیار پرشور دانست و گفت : با توجه به اینکه تلکام ۲۰۲۳ پس از دو دوره وقفه در حال برگزاری است بسیاری از شرکت ها پرشور و با خدمات به روز خود حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: مخابرات نیز با توجه به خدمات و دستاوردهای ویژه ای که طی این سالیان داشته است، با حضور گسترده در بخش های IT و ICT و توجه ویژه به هوش مصنوعی و خدمات مبتنی بر فیبر نوری سعی کرده است تا به سمت مشتری مداری برود و در این نمایشگاه خدمات مذکور را به بازدیدکنندگان نمایش و ارائه دهد.

مدیرعامل مخابرات استان تهران تصریح کرد: بسیاری از دستگاهها و سازمان ها به خصوص اداره ها و شرکتهای دولتی از حمله سازمان ثبت احوال و ثبت استاد کشور خدمات خود را مکانیزه و دیجیتالی کرده اند و با استفاده از به روزترین خدمات فناوری در حال خدمت رسانی هستند، از این رو شاهد رشد و پیشرفت فضای سایبری در کشور هستیم و می توان به خوبی شاهد جهش فناوری در اقتصاد کشور باشیم.

وی در ادامه به مصوبه جدید دولت در توسعه فیبر نوری اشاره کرد و گفت: با توجه به اجرایی شدن طرح نجما با مدیریت مهندس سلطانی مدیرعامل مخابرات ایران شاهد گسترش و توسعه فیبر نوری طی دو سال گذشته هستیم و همراه با نیاز دولت، مخابرات نیز سعی کرده است تا خدمات مبتنی بر فیبر نوری به خصوص هوشمند سازی خانه ها و خدمات گیمینگ را به کاربرانش ارائه دهد.

وی در خاتمه در خصوص آینده تلکام گفت: فقط می توان این را گفت که در آینده مردم فقط برای تفریح و ورزش از خانه خارج می شوند.

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) شنبه دوم لغایت پنجم دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز برگزار می‌شود. این نمایشگاه محلی برای گردهمایی فعالان حوزه مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات است. علاقمندان می تواننداز دستاوردهای شرکت مخابرات ایران از سالن هفت از ساعت ۹ صبح  تا سه بعد از ظهر دیدن کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-24 11:54

افزودن دیدگاه جدید