کد مطلب: 

288571

به ریاست وزیر ارتباطات؛ ششمین جلسه هیات امنای پارک فاوا برگزار شد

در ششمین جلسه هیات امنای پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات به ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح جامع پردیس شهید فکوری مشهد، صدور اجازه راه اندازی پردیس پارک در استان های سمنان، مازندران، زنجان، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه به تصویب رسید.
به ریاست وزیر ارتباطات؛ ششمین جلسه هیات امنای پارک فاوا برگزار شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ششمین جلسه هیات امنای پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات به ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه و بودجه و دیگر اعضا برگزار شد.
وزیر ارتباطات در این جلسه بعد از ارائه برنامه های توسعه پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان های کشور، با اشاره به ماموریت محوله به این پارک، به مدیران پارک فاوا تاکید کرد: تا جایی که امکان دارد برای توسعه پارک در استان ها کمتر درگیر ساخت و سازهای جدید شوید و سعی شود با استفاده از ظرفیت موجود دستگاه ها مختلف در مدیریت نرم افزاری و ساختار این مجموعه برای تحقق اهداف پارک مشارکت کنید.
زارع پور درباره توسعه پردیس شهید فکوری مشهد نیز تصریح کرد: طوری برای توسعه این پردیس برنامه ریزی شود که این مرکز به عنوان مکانی برای استقرار شرکت های فناور این حوزه در مشهد شناخته شده و تمام شرکت ها در این پردیس تجمیع شوند.
وزیر ارتباطات از سرپرست پارک فاوا خواست که به سرعت برنامه سال آینده این پارک تهیه و در جلسه بعدی هیات امنای برای تصویب ارائه شود.
همچنین در ابتدای این جلسه اکبر قنبرپور سرپرست پارک فاوا گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: هم اکنون 63 شرکت در تهران و 17 شرکت نیز در پردیس مشهد مستقر هستند و 70 درصد این شرکت ها نیز در دسته دانش بنیان ها قرار دارند.
وی افزود: از ارزیابی های انجام شده از 50 شرکت این مجموعه بیش از 350 محصول و خدمت ارائه می شود.
در ادامه اعضای هیات امنا وارد بررسی دستور جلسه شدند و بعد از بحث و تبادل نظرهای مختلف، بندهای این دستور جلسه به تصویب اعضای هیات امنا رسید.
برنامه سال آینده، گزارش حسابرس مستقل سال 1400، بررسی و تصویب طرح جامع پردیس شهید فکوری مشهد، صدور اجازه راه اندازی پردیس پارک در استان های سمنان، مازندران، زنجان، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه و انتخاب اعضای حقیقی کمیسیون دائمی هیات امنای پارک از مصوبات ششمین جلسه هیات امنا بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-12-10 17:49

افزودن دیدگاه جدید