کدخبر :288512 پرینت
18 آذر 1402 - 12:46

رئیس رگولاتوری: تغییر در تعرفه باید همراه با افزایش کیفی ارتباطات باشد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دیدار با مدیران عامل اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل، تاکید کرد: هرگونه تغییر در تعرفه باید همراه با افزایش کیفیت ارتباطات به صورت ملموس برای مردم باشد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امروزه مردم ایران بسیاری از نیازهای خود را به وسیله تلفن‌ همراه و خدمات مبتنی بر آن رفع می‌کنند، خدماتی که اپراتورهای سیار باید زیرساخت‌هایش را فراهم کنند و توسعه دهند.

نیازمندی‌ها و ضرورت‌های مورد نیاز برای تقویت خدمت رسانی به مردم و استمرار سرمایه‌گذاری اپراتورها از جمله مباحثی بود که مدیران عامل همراه اول، ایرانسل و رایتل با رئیس رگولاتوری طرح کردند.

[node:title]

آنها ضمن اشاره به ثابت ماندن تعرفه‌های اپراتورهای سیار طی شش سال گذشته به رغم افزایش چند برابری هزینه‌هایی مانند خرید تجهیزات ارتباطی، حقوق و دستمزد و اجاره فضا برای توسعه سایت‌های ارتباطی از رگولانوری درخواست کردند که جهت رفع این چالش‌ها تدابیری اندیشیده و اجرایی شود.

مدیران عامل ایرانسل، همراه اول و رایتل در همین راستا تاکید کردند که پاسخ به مطالبات و درخواست‌های خود را با تلاش حداکثری برای ارتقا کیفیت شبکه اجابت خواهند کرد.

[node:title]

دکتر امیر لاجوردی، رئیس رگولاتوری نیز تاکید کرد که هرگونه تغییر در تعرفه باید همراه با افزایش کیفیت ارتباطات به صورت ملموس برای مردم باشد.

همچنین وی از اپراتورهای ارتباطی سیار خواست مردم را نسبت به نیازهای صنعت ارتباطات کشور و تاثیر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری خود در کیفیت شبکه برای کاربر نهایی آگاه کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.