کد مطلب: 

288342

شرکت پالتل: خدمات ارتباطی و اینترنتی در نوار غزه دوباره قطع شده است

شرکت خدمات ارتباطی «پالتل» در بیانیه‌ای از قطع «کامل» خدمات ارتباطی و اینترنتی در نوار غزه به دلیل از کار افتادن مسیرهای اصلی که پیش‌تر وصل شده بودند، خبر داد. شبکه الجزیره هم اعلام کرد که رژیم صهیونیستی، اینترنت و شبکه‌های ارتباطی در جنوب نوار غزه بویژه شهر خان یونس را به طور کامل قطع کرده است.
شرکت پالتل: خدمات ارتباطی و اینترنتی در نوار غزه دوباره قطع شده است

به گزارش سیتنا و بر اساس گفته منابع فلسطینی، خدمات ارتباطی در شمال نوار غزه و در شهر غزه بار دیگر از کار افتاده است.

شرکت فلسطینی پالتل مستقر در کرانه باختری در فیس بوک و پلتفرم X (توئیتر سابق) نوشت: «متأسفیم که یک اختلال کامل در خدمات ارتباطی (تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت) در شهر غزه و شمال نوار غزه را اعلام می‌کنیم.» دلیل این قطعی آسیب به عناصر اصلی شبکه ناشی از حملات مداوم بوده است.

در همین حال، شبکه الجزیره اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی، اینترنت و شبکه‌های ارتباطی در جنوب نوار غزه بویژه شهر خان یونس را به طور کامل قطع کرده است.

همزمان با قطع شدن اینترنت، حملات وحشیانه و بی‌سابقه‌ای در خان یونس ادامه دارد. صدها نقطه در شهر خان یونس در ساعات گذشته بمباران شده است.

طبق اعلام نت‌بلاکس هم اینترنت در نوار غزه تقریبا به طور کامل قطع شده است.

شرکت پالتل: خدمات ارتباطی و اینترنتی در نوار غزه دوباره قطع شده است

این نخستین باری نیست که رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های خود در نوار غزه، اینترنت و راه های ارتباطی با جهان خارج را قطع می کند، در دور نخست حملات رژیم اشغالگر قدس به این باریکه نیز اینترنت در چندین نوبت به طور کامل قطع شده بود.

به دنبال حملات صهیونیست‌ها، شرکت مخابرات فلسطین نیز در آن زمان اعلام کرد اینترنت و تمامی خدمات ارتباطی با نوار غزه به صورت کامل قطع شده و صهیونیست‌ها تمامی مسیرهایی را که غزه به جهان وصل می‌شد، قطع کرده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-12-05 00:53

افزودن دیدگاه جدید