کدخبر :288213 پرینت
11 آذر 1402 - 11:29

اهمیت برقراری ارتباطات در کوتاه ترین زمان ممکن به هنگام وقوع بحران در حوزه ICT

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب رگولاتوری گفت: برقراری ارتباطات در کوتاه ترین زمان ممکن به هنگام وقوع بحران در حوزه ICT اهمیت دارد و برگزاری مانور زلزله یکی از راهبردهای کشور در راستای تحقق آمادگی دستگاه‌ها در حوادث غیرمترقبه، بسیار مهم می‌باشد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار “مدرسه ایمن جامعه تاب آور” و با هدف ارتقای آمادگی دانش آموزان و خانواده های آنان برای مواجهه با زلزله، در روز چهارشنبه هشتم آذرماه ۱۴۰۲ با شرکت کارشناسان و تیم های عملیاتی و فنی اداره کل منطقه جنوب غرب در اهواز برگزار گردید.

علیرضا ملکی جهان در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: برقراری ارتباطات پایدار و ایجاد آمادگی در برابر بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله امری ضروری و حیاتی است. برگزاری مانور زلزله یکی از راهبردهای کشور در راستای تحقق آمادگی دستگاه ها در حوادث غیر مترقبه بسیار مهم می باشد.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب رگولاتوری گفت: در این مانور تیم های عملیاتی از نیروهای تخصصی این اداره کل در حوزه های رادیویی، ارتباطات ثابت و ارتباطات سیار به منظور کشف و رفع تداخلات احتمالی در زمان وقوع بحران و بررسی وضعیت پوشش ارتباطات سیار در زمان وقوع بحران و همچنین ایجاد ارتباطات ثابت و سیار از طریق ماهواره و همچنین BTS های سیار به همراه سایر تیم های عملیاتی اپراتورهای ثابت و سیار جهت ایجاد شبکه محلی در این مانور شرکت کردند.

ملکی جهان با اشاره به اهمیت برقراری ارتباطات در کوتاه ترین زمان ممکن به هنگام وقوع بحران در حوزه ICT و آمادگی در برابر حوادث و بلایای طبیعی عنوان کرد: این مانور که با حضور معاونین استانداری خوزستان و مدیریت بحران استانداری و مدیران دستگاه های خدمت دهنده، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، آبفا، برق و گاز تشکیل شده بود با بازدید معاون و مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از تجهیزات ارتباطی و فناوری و خودروهای عملیاتی این اداره کل تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.