کدخبر :287959 پرینت
05 آذر 1402 - 17:55

با هدف بررسی زمینه‌های توسعه روابط دو کشور؛ وزیر ارتباطات امشب به عراق سفر می‌کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف دیدار با وزرای ارتباطات و تجارت عراق و بررسی زمینه‌های توسعه همکاری ها و روابط تجاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات امشب (یکشنبه) راهی بغداد می شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امشب در رأس هیئتی در چارچوب توسعه روابط با همسایگان که مورد تاکید رئیس جمهوری است و به‌منظور پیگیری توافقات پیشین و بررسی زمینه‌ها توسعه روابط در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عراق سفر می‌کند.
زارع پور و هیئت همراه فردا و در نخستین روز کاری سفر به عراق با هیام عبود کاظم همتای عراقی خود دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و در جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون مشترک توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توافقات پیشین مرور و بررسی می شود.
دیدار با مدیرعامل شرکت پست عراق و بررسی زمینه‌های همکاری دو کشور در حوزه پستی جمهوری اسلامی ایران و عراق و گفت‌وگو با مدیران شرکت ارتباطات والسلام و اپراتور اسیاسیل و زین از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات است.
در ادامه وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران در دیدار با اثیر داود الغریری وزیر تجارت عراق، زمینه‌های ایجاد بازار برای کسب‌وکارها و تولیدکنندگان ایرانی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
دیدار با علی حسین الموید، رئیس کمیسیون رسانه و ارتباطات با حضور اعضای سازمان رسانه و ارتباطات در قریه دجله آخرین برنامه کاری وزیر ارتباطات به عراق است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.