کدخبر :287384 پرینت
22 آبان 1402 - 14:11

اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری با توسعه شبکه تلفن همراه در ۹۳ روستای استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری، توسعه شبکه تلفن همراه در ۱۲۶ روستا تصویب شد که از این تعداد تاکنون توسعه شبکه تلفن همراه در ۹۳ روستا انجام شده و اجرای این طرح در ۳۳ روستای دیگر تا نیمه نخست سال آینده انجام می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مرتضی بلالی با اشاره به روند اجرای زیرساخت‌های ارتباطی در استان گفت: در سفر نخست ریاست ‌جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری، توسعه شبکه تلفن همراه در ۱۲۶ روستای این استان تصویب شد.

بلالی با اشاره به اینکه برای توسعه شبکه تلفن همراه در ۹۳ روستای چهارمحال و بختیاری 2400 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین و هزینه شد، تصریح کرد: برای دور دوم سفر ریاست ‌جمهوری به استان نیز پیشنهاد تخصیص اعتبار به‌ منظور توسعه شبکه تلفن همراه روستایی ارایه می‌‎شود.

وی با بیان اینکه برای دور دوم سفر ریاست ‌جمهور به چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری سه طرح با 3845 میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد، افزود: یکی از این طرح‌ها افتتاح ساختمان مجتمع ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری با ۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار است.

مدیرکل ارتباطات استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به منظور تامین پهنای مورد نیاز برای سایت‌های تلفن همراه و مراکز مخابراتی ۳۵۰ کیلومتر فیبرنوری با اعتباری بالغ بر ۵۲۵ میلیارد ریال اجرا شده و در دور دوم سفر ریاست ‌جمهوری به استان افتتاح می شود.

وی افزود: طرح توسعه شبکه تلفن همراه در ۹۳ روستای استان با دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌‎گذاری از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در دور دوم سفر ریاست ‌جمهور به بهره‌ برداری می رسد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.