کدخبر :287017 پرینت
13 آبان 1402 - 15:15

دسترسی بیش از پنج هزار و 200 روستای بالای 20 خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات

مجری طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار وزارت ارتباطات متصل شدن همه روستاهای بالای 20 خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات است که در همین راستا از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از پنج هزار و 200 روستای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ایرج روحی در سفر یک روزه به استان کردستان با حضور در جلسه شورای راهبردی توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های ارتباطی شهرستان دهگلان را مورد بررسی قرار داد.

وی خواستار تسریع در اجرای پروژه های ارتباطی استان کردستان با توجه به وضعیت توپوگرافی منطقه شد و افزود: یکی از برنامه های اولویت دار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متصل شدن همه روستاهای بالای 20 خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات است که در همین راستا از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از 5200 روستای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

در ادامه آرام حیدری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، ضمن تشریح اقدامات انجام شده حوزه ارتباطات در استان کردستان، تعداد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان دهگلان و متصل به شبکه ملی اطلاعات را 84 روستا معادل 90 درصد عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری با احداث دو سایت جدید روستایی و ارتقاء تکنولوژی سه سایت دیگر، اتصال 100 درصدی روستاهای این شهرستان محقق خواهد شد.

بر اساس این گزارش این جلسه با حضور مجری طرح USO وزارت ارتباطات، فرماندار شهرستان دهگلان،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و دیگر مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری شهرستان دهگلان برگزار شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.