کدخبر :286798 پرینت
07 آبان 1402 - 16:14

اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر باسنمج استان آذربایجان شرقی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی گفت: در بین 72 شهر استان آذربایجان شرقی، باسمنج اولین شهری است که پروژه ملی فیبرنوری به طول هشت کیلومتر از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات توسط شرکت مبین نت اجرا شده است.

متن خبر

به‌ گزارش سیتنا، امروز (هفتم آبان 1402)، مراسم کلنگ‌زنی اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها موسوم به FTTx در شهر باسنمج با حضور امام جمعه این شهر، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان تبریز، شهردار و اعضای شورای این شهر و مدیران شرکت مبین نت برگزار شد.

در این مراسم محمد فرزاد، مدیر کل ارتباطات استان ضمن تقدیر از همکاری و همدلی مسئولین این شهر به ویژه شهردار، اعضای شورای شهر و بخشدار باسمنج گفت: در بین 72 شهر استان آذربایجان شرقی، باسمنج اولین شهری است که پروژه ملی فیبرنوری به طول هشت کیلومتر از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات در آن اجرا می شود.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات در استان ابراز امیدواری کرد: این طرح تا پایان سال در این شهر به اتمام رسیده و مردم از مزایای اینترنت ثابت پرسرعت و پایدار برخوردار گردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام احمدی، امام جمعه شهر باسمنج با اشاره به مزایای این طرح، تسریع و تکمیل آن را خواستار شد.

همچنین شهردار باسنمج اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و شهردار باسمنج با درک اهمیت این طرح به صورت جدی از این طرح استقبال کردند و با تکمیل آن فعالان اقتصادی و کسب و کارهای این شهر از آثار و مزایای آن بهره‌مندی کامل را خواهند برد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.