کد مطلب: 

286586

791 خانوار روستایی کردستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، گفت: یکی از اهداف وزارت ارتباطات متصل کردن همه‌ی روستاهای بالای 20 خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات است و در همین راستا از ابتدای مهر ماه سال جاری 791 خانوار دیگر روستاهای استان کردستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
791 خانوار روستایی کردستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

به گزارش سیتنا، آرام حیدری، بیان کرد: در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی استان کردستان، از ابتدای مهرماه سال جاری 15 روستای بالای 20 خانوار دیگر این استان با جمعیتی بالغ بر 2400 نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی افزود: با احداث دو سایت جدید و ارتقای 11 سایت دیگراز تکنولوژی نسل دوم به نسل سوم و چهارم، روستاهای احمدآباد سرا، دره قبله، حاجی ممدان و دگاگا از توابع شهرستان سقز، امین آباد حیاته بزرگ و پیر سلیمان در شهرستان قروه، تازه آباد دویسه، چهل گزی و میانه در سنندج، حاجی آباد بزرگ در دهگلان، گازرخانی و یوزیدر در شهرستان کامیاران، میشیاب در دیواندره، روستای ناو در بانه و روستای بندول در شهرستان سروآباد با 791 خانوار تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.

حیدری خاطرنشان کرد: خدمات در این تعداد روستاها توسط دو اپراتور همراه اول و ایرانسل ارائه خواهد شد که اعتبار آن بیش از 370 میلیارد ریال در قالب طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأمین شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-10-24 11:01

افزودن دیدگاه جدید