کد مطلب: 

286258

هم‌افزایی و تسریع در رشد صنعت هوش مصنوعی با برگزاری کنفرانس‌های ظرفیت

مدیرعامل شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما) که در نمایشگاه کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات ویژه توسعه هوشمندسازی حضور یافته بود، گفت: برگزاری بیشتر چنین کنفرانس‌هایی باعث هم‌افزایی و کمک به رشد هرچه سریع‌تر صنعت هوش مصنوعی در کشور می‌شود.
هم‌افزایی و تسریع در رشد صنعت هوش مصنوعی با برگزاری کنفرانس‌های ظرفیت

به گزارش خبرنگار سیتنا، کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات ویژه توسعه هوشمندسازی، سه شنبه 18 مهرماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما) یکی از شرکت‎هایی بود که در این کنفرانس به ارائه توانمندی‌های خود پرداخت.

در همین راستا دکتر متین هاشمی، مدیرعامل شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما) که در نمایشگاه کنفرانس ظرفیت حضور یافته بود، پیرامون ارزیابی حضور این شرکت در این دوره از کنفرانس ظرفیت، گفت: کنفرانس ظرفیت با کیفیت قابل توجهی و با حضور بسیاری از شرکت‌های فعال حوزه IoT و AI برگزار شد.

هاشمی، افزود: در نمایشگاه جانبی کنفرانس، شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما) نیز حضور داشت و ظرفیت‌های شرکت که زیرساخت ابری لازم برای فعالیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی است را ارائه کردیم و خوشبختانه بازدید خوبی از غرفه هما به عمل آمد که در همین راستا موفق شدیم ضمن معرفی توانمندی‌ها، با بسیاری از مدیران و فعالان حوزه هوش مصنوعی ارتباط و تعاملاتی موثر برقرار کنیم.

وی ضمن تشکر از مهندس فرامرز رستگار، دبیر و نائب رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران، پیرامون حمایت وی از شرکت‌های دانش بنیان، اظهار کرد: برگزاری بیشتر چنین کنفرانس‌هایی باعث هم افزایی و کمک به رشد هرچه سریعتر صنعت هوش مصنوعی در کشور می‌شود.

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 1
2023-10-16 14:50

افزودن دیدگاه جدید