کد مطلب: 

286247

اتصال ۱۰۰ درصدی روستاهای بانه به شبکه ملی اطلاعات با اجرای چهار سایت دیگر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان گفت: با اجرای چهار سایت دیگر تلفن همراه، اتصال 100 درصدی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان بانه به شبکه ملی اطلاعات محقق خواهد شد.
آرام حیدری

به گزارش سیتنا، آرام حیدری در جلسه شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان که در فرمانداری شهرستان بانه برگزار شد، ضمن بیان اینکه توسعه زیرساخت های ارتباطی این استان یکی از اولویت های مهم کاری این اداره کل می باشد، عنوان کرد: با حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از مجموع ۱۳۵ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بانه ۱۲۵ روستا معادل ۹۲.۵ درصد به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

وی افزود: در این راستا با احداث چهار سایت دیگر که شروع عملیات اجرایی آن توسط پیمانکاران در حال اجراست، تعداد 10 روستای بالای 20 خانوار باقیمانده شهرستان بانه هم تا پایان سال جاری به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

در ادامه خدری فرماندار شهرستان بانه با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری به ضرورت تسریع در روند تکمیل، بهره برداری و توسعه پروژه‌های حوزه آنتن دهی و زیرساخت ها و رفع مشکلات و معظلات حوزه ارتباطی، آنتن دهی و وصل به شبکه ملی اطلاعات (اینترنت و تلفن ثابت) بعضی از روستاهای فاقد شبکه ارتباطی سیار و ثابت شهرستان بانه تاکید کرد.

بر اساس این گزارش این جلسه به ریاست خدری فرماندارشهرستان بانه و با حضور اعضای شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مسئولین شهرستانی، بخشداران و کارشناسان مربوطه در محل فرمانداری شهرستان بانه برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-10-16 10:20

افزودن دیدگاه جدید