کد مطلب: 

286192

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: رژیم صهیونیستی رکورددار تولید اخبار جعلی در جهان است

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی بزرگترین و رکورددارترین تولیدکننده اخبار جعلی در جهان است، گفت: ما نیازمند وفاق و هماهنگی‌های بین کشورهای اسلامی و محور مقاومت هستیم.
فرشاد مهدی‌پور

به گزارش سیتنا، فرشاد مهدی‌پور پیرامون جنایت‌های رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نه تنها در ۷۰ سال گذشته که یکصد سال است دنبال خفه‌کردن صدای رسانه‌ها، خبرنگاران آزاد و رسانه‌های مستقل هستند. نه در این ماجرا (عملیات طوفان الاقصی) که در تمام ماجراهای دو سه دهه اخیر کلی خبرنگارکشی انجام دادند و افراد زیادی را معدوم و یا مجروح کردند و سرنوشت تعداد زیادی از آنها هم همچنان نامعلوم است.

وی افزود: تازه‌ترین اقدام صهیونیست‌ها قطع اینترنت است. آنها اینترنت را قطع و ارتباط‌ها را محدود کرده و اجازه دسترسی را کاهش داده‌اند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با تلویزیون المیادین گفت‌و‌گو می‌کرد، افزود: ما نیازمند وفاق و هماهنگی‌های بین کشورهای اسلامی و محور مقاومت هستیم و کشورهای آزادی‌خواه باید کنار هم بنشینیم تا رسانه‌های این کشورها با هم کار و تبادل نظر کنند و دستکم اخبار جعلی که زیاد است و رژیم صهیونیستی بزرگترین تولید کننده این اخبار هستند، را پاسخ داده و نفی کنیم.

وی گفت: هدف ما برجسته کردن کشورها، افراد و اشخاصی است که به یاری ملت فلسطین بلند شدند و با تکرار بسیار زیاد و به کار بردن اسامی آنها قوت قلب بدهیم تا در میدان باقی بمانند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-10-15 12:14

افزودن دیدگاه جدید