کد مطلب: 

285128

ایران جزو معدود کشورهای دارنده سکوهای باکیفیت بومی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: سکوهای بومی، دارایی دیجیتال ملّی کشورها محسوب می‌شوند. ما جزو معدود کشورهای دارنده سکوهای باکیفیت بومی هستیم و این یک افتخار بزرگ است که مسئولین هم حتماً به آن افتخار می‌کنند.
ایران جزو معدود کشورهای دارنده سکوهای باکیفیت بومی است

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به شوخی اخیر ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری با رونالدو برای استفاده از پیام‌رسان‌های بومی بر روی سیم‌کارت ایرانی در زمان حضور در ایران، نوشت:

«سکوهای بومی، دارایی دیجیتال ملّی کشورها محسوب می‌شوند. ما جزو معدود کشورهای دارنده سکوهای باکیفیت بومی هستیم و این یک افتخار بزرگ است که مسئولین هم حتماً به آن افتخار می‌کنند. سال گذشته در سفر به کره جنوبی، وزیر ارتباطاتشان با افتخار مرا دعوت کرد که از طریق سکوی کره‌ای kakaotalk با هم در ارتباط باشیم».

گفتنی است؛ عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت چهارشنبه (22 شهریورماه) پیرامون حضور رونالدو در ایران و استفاده از سیم‌کارت بدون فیلتر اپراتورهای ایرانی، اظهار کرد: برخی می گویند رونالدو به ایران بیایند تکلیف سیم کارتش چه می شود؟ فکر می‌کنند ما در جیب خود سیم کارت آزاد داریم به رفقای خود می‌دهیم. چنین امکانی نداریم فعلا فقط به خبرنگاران چنین سیم کارتی داده‌ایم.

وی افزود: اگر رونالدو به ایران بیاید باید سکو بله و ایتا را نصب کرده و با خانواده و دوستان خود تماس بگیرد و به آن‌ها بگوید این سکوها را نصب کنند و از آن‌ها استفاده کند؛ خیلی هم دلش بخواهد این کار را بکند!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-09-14 10:32

افزودن دیدگاه جدید