کد مطلب: 

285116

مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون رگولاتوری و رییس کمیته داخلی کمیسیون تنظیم مقررات منصوب شدند

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حکمی سید محمد امامی را به سمت مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون رگولاتوری و نسترن محسنی را به عنوان رییس کمیته داخلی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات منصوب کرد.
مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون، رگولاتوری منصوب شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امروز (چهارشنبه)، امیرلاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حکمی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و فعالیت های حسن مهدوی در دوره مسوولیت، سیدمحمد امامی را به سمت مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون رگولاتوری منصوب کرد.
محمد امامی دانش‌آموختۀ رشته مهندسی مخابرات در مقطع کارشناسی ارشد است که پیش از این مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده و معاون دفتر نظارت بر سرویس‌های رادیویی را برعهده داشته است.
لاجوردی همچنین در حکم دیگری نسترن محسنی را به عنوان رییس کمیته داخلی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات  منصوب کرد.
رییس رگولاتوری همچنین در ابلاغی از خدمات مسعود همدانلو، رییس کمیته تخصصی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تقدیر به عمل آورد.
لاجوردی احکام فوق را در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) عصر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حضور معاونان و مدیران این سازمان اهدا کرد. در این آیین همچنین از زحمات حسن مهدوی، مدیرکل پیشین دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون رگولاتوری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-09-13 21:23

افزودن دیدگاه جدید