کد مطلب: 

284850

نرم‌افزاری برای پیشگیری از گم‌شدن کودکان در راهپیمایی اربعین

برنامه‌نویسان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید برنامه‌ای برای کنترل استفاده کودکان از تلفن همراه، با قابلیت دنبال کردن مسیر آن‌ها توسط والدین شدند.
نرم‌افزاری برای پیشگیری از گم‌شدن کودکان در راهپیمایی اربعین

به گزارش سیتنا، مصطفی رضوانی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به نحوه کار این برنامه گفت: این برنامه با هدف مراقبت از فرزندان در برابر آسیب‌های استفاده نامناسب موبایل و اینترنت ساخته شد.

وی ادامه داد: والدین با استفاده از این برنامه می‌توانند بر استفاده فرزندان خود از تلفن همراهش نظارت کنند، محدودیت‌های لازم را برای فرزند خود ایجاد کنند و فقط به بخش‌هایی که برای فرزندانشان مناسب است، اجازه دسترسی دهند.

وی افزود: این برنامه که برای اندروید در دسترس است، علاوه بر قابلیت کنترل استفاده کودکان از تلفن همراه، قابلیت دنبال کردن مسیر آن‌ها را نیز به والدین می‌دهد. والدین می‌توانند با نصب این برنامه روی گوشی خود و فرزندشان، مسیر حرکتی او را دنبال کنند.

رضوانی خاطرنشان کرد: ما با معرفی این امکان به زائرین اربعین، تلاش کردیم تا از گم شدن کودکان و افراد مسن در شلوغی‌های راهپیمایی، اطراف حرم و حرم جلوگیری کنیم. آن‌ها با نصب این برنامه بر گوشی‌های اندروید خود می‌توانند مسیر حرکت و جایگاهی که فرزندشان هر لحظه در آن قرار دارد را مشاهده کنند.

این برنامه در سکوی بازار برای زائرین و علاقه‌مندان در دسترس است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-09-07 10:45

افزودن دیدگاه جدید