کد مطلب: 

284841

وزیر ارتباطات: سازوکار مشارکت کاربران در پایش کیفیت شبکه به‌ زودی اعلام می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علاوه بر تشدید نظارت بر اپراتورها و اجزای موثر بر شبکه و تحلیل روزانه داده‌های سامانه‌های نظارتی برای علت‌یابی و رفع اشکالات احتمالی در شبکه، ان‌شاءالله با اجرای طرح‌های توسعه‌ای پیش رو، روز به روز کیفیت شبکه بهتر خواهد شد و به زودی ساز‌و‌کاری هم برای مشارکت عموم کاربران در پایش کیفیت شبکه اعلام خواهد شد.
وزیر ارتباطات: سازوکار مشارکت کاربران در پایش کیفیت شبکه به‌ زودی اعلام می‌شود

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، عیسی زارع پور در یکی از شبکه‌های اجتماعی با بازنشر ویراست امیر محمدزده لاجوردی، معاون خود در حوزه ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نوشت:

علاوه بر تشدید نظارت بر اپراتورها و اجزای موثر بر شبکه و تحلیل روزانه داده‌های سامانه‌های نظارتی برای علت‌یابی و رفع اشکالات احتمالی در شبکه، ان‌شاءالله با اجرای طرح‌های توسعه‌ای پیش رو، روز به روز کیفیت شبکه بهتر خواهد شد. به زودی ساز و کاری هم برای مشارکت عموم کاربران در پایش کیفیت شبکه اعلام خواهد شد.

وزیر ارتباطات: سازوکار مشارکت کاربران در پایش کیفیت شبکه به‌ زودی اعلام می‌شود

گفتنی است؛ امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چند روز پیش در صفحه ویراستی خود آورده بود که پس از دستور ریاست محترم جمهور، با بررسی شبکه کشور از هسته تا شبکه اپراتورها و انجام اقدامات فنی و تنظیم‌گری، نرخ تاخیر در شبکه داخل (IR-RTT) و بین‌الملل (RTT) و در مجموع، کیفیت شبکه بهبود پیدا کرده. ان شاءالله این روند ادامه خواهد داشت و شبانه روزی برای فراهم کردن بهترین ها برای مردم عزیز در تلاش هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-09-07 08:28

افزودن دیدگاه جدید