کد مطلب: 

283504

دعوت از ذینفعان زیست بوم فاوا برای همرسانی در کنفرانس ظرفیت زیرساخت اطلاعاتی

دبیر اجرایی کنفرانس ظرفیت با اعلام برگزاری «کنفرانس ظرفیت زیرساخت اطلاعاتی» در روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه سال جاری در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: در نشست‌ها، سخنرانی‌ها و نمایشگاه جانبی این کنفرانس، هماهنگی و همرسانی بازیگران و ذینفعان مختلف زیست بوم زیرساخت اطلاعاتی از محصولات فعال و غیرفعال مراکز داده گرفته تا فراهم کنندگان انواع خدمات ابری در کشور و تلاش برای رفع مشکلات پیش روی این صنعت، در دستور کار است.
دعوت از ذینفعان زیست بوم فاوا برای همرسانی در کنفرانس ظرفیت زیرساخت اطلاعاتی

به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار، دبیر اجرایی کنفرانس ظرفیت در اطلاعیه شماره یک «کنفرانس ظرفیت زیرساخت اطلاعاتی» اعلام کرد:

کنفرانس ظرفیت زیرساخت اطلاعاتی در روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه سال جاری در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

اهداف:
هماهنگی و همرسانی بازیگران و ذینفعان مختلف زیست بوم زیرساخت اطلاعاتی از محصولات فعال و غیرفعال مراکز داده گرفته تا فراهم کنندگان انواع خدمات ابری در کشور و تلاش برای رفع مشکلات پیش روی این صنعت.

محورهای کنفرانس:

۱- نظام ممیزی و رتبه بندی مراکز داده و خدمات ابری،
۲ -برنامه توسعه و فرصت های سرمایه گذاری مراکز داده و خدمات ابری،
۳- بومی سازی مراکز داده و خدمات ابری.

برنامه های کنفرانس:

۱- سخنرانی‌ها،
۲- نشست ها،
۳- نمایشگاه جانبی.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: برای شناسایی شرکت‌ها و سازمان‌های توانمند، جدول پیوست تنظیم گردیده است، لذا از تمامی واحدهای علاقمند به حضور در نمایشگاه جانبی کنفرانس دعوت می‌نماییم که نسبت به تکمیل این جدول اقدام و حداکثر تا تاریخ ۱۹ مرداد به شماره 09201800290 از طریق واتس اپ ارسال نمایند.

توضیح اینکه حضور در نمایشگاه برای واحدهای توانمند رایگان خواهد بود.

انتهای پیام

پیوستاندازه
فایل کنفرانس ظرفیت زیرساخت اطلاعاتی14.33 کیلوبایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (3 رای)
سیتنا 1
2023-08-03 22:49

افزودن دیدگاه جدید