کد مطلب: 

283233

یک جفت کفش اپل به قیمت یک خودروی برقی! +تصاویر

یک جفت کفش کتانی کمیاب اپل در حراجی ساتبی به قیمت پایه ۵۰ هزار دلار برای فروش عرضه شده است.
یک جفت کفش اپل به قیمت یک خودروی برقی! +تصاویر

به گزارش سیتنا، یک جفت کفش کتانی کمیاب اپل موسوم به Omega Sports که در اواسط دهه ۱۹۹۰ تولید شده، هم‌اکنون با قیمتی برابر با یک خودروی برقی به‌صورت آنلاین قابل خریداری است.

حراجی ساتبی تصمیم دارد یک جفت کفش ورزشی اپل موسوم‌ به Omega Sports را با قیمت سرسام‌آور ۵۰ هزار دلار بفروشد.

کفش کتانی اپل که هم‌اکنون توسط حراجی ساتبی، از بزرگ‌ترین حراجی‌های آثار هنری، جواهر و کلکسیونی در جهان به فروش می‌رسد، دارای رویه و زیره سفید است. همچنین لوگوی امضاشده اپل به شکل رنگین‌کمانی کلاسیک خود در کناره و زبانه آن دیده می‌شود.

این کفش در یکی از رویدادهای اپل میان کارکنان این شرکت توزیع شد اما هرگز در دسترس عموم قرار نگرفت و به‌همین دلیل به کالایی کمیاب تبدیل شد.

طبق اطلاعات این حراجی، برخی کارکنان اپل کفش‌های این شرکت را در اواسط دهه‌ ۱۹۹۰ به‌عنوان هدیه دریافت کرده‌اند.

طبق اطلاعات حراجی ساتبی، این کفش کاملاً نو است و در بسته‌بندی اصلی عرضه خواهد شد. به‌هر حال ساتبیز می‌گوید رنگ این کفش‌ها به‌دلیل گذشت سال‌های زیاد، کمی تغییر کرده و درواقع محل چسب آن زرد شده است.

در وب‌سایت این حراجی گفته شده که فقط یک نمونه در اندازه ۱۰.۵ موجود است که ظاهراً با قیمت ۵۰ هزار دلار فروخته می‌شود.

همچنین محصول به‌عنوان یک کفش نو دسته‌بندی شده و تاکنون هرگز در دسترس عموم مردم قرار نداشته است.

این اولین‌باری نیست که کفش‌های قدیمی اپل با برچسب قیمتی درخورتوجه به‌فروش می‌رسند. سال ۲۰۲۰ نیز یک جفت کفش ورزشی اپل در حراجی Heritage فهرست شد و ۲۰ پیشنهاد خرید دریافت کرد و نهایتاً با قیمت ۹۶۸۷ دلار به‌فروش رسید. یک جفت دیگر از این کفش‌های کمیاب نیز سال ۲۰۱۶ با قیمت ۳۰ هزار دلار به‌حراج گذشته شد.

کالاها و اجناس قدیمی مرتبط با اپل طی سال‌های اخیر ارزش زیادی پیدا کرده و از جمله یک آیفون نسل اول ۴ گیگابایتی ساخت سال ۲۰۰۷ مدتی پیش به بهای ۱۹۰ هزار دلار در حراج فروخته شد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-07-27 11:53

افزودن دیدگاه جدید