کد مطلب: 

282979

رییس اینستاگرام جنجال به پا کرد!

در حالی‌که بحث مقایسه سیستم عامل اندروید و iOS در بین کاربران فضای مجازی بار دیگر بالا گرفته، آدام موسری، رییس اینستاگرام با اظهار نظری جنجالی در تردز عنوان کرد که «در حال حاضر اندروید بهتر از سیستم عامل iOS است.»
اندروید

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، با ورود پرچمداران برندهای مختلف گوشی به بازار در هفته‌های اخیر، بار دیگر بحث مقایسه سیستم عامل اندروید و iOS در بین کاربران داغ شده است.

در همین راستا آدام موسری رییس اینستاگرام نیز با اظهار نظر در این مورد کاربران شوکه کرد. وی در تردز عنوان کرد: «در حال حاضر اندروید بهتر از iOS است.» حال این سوال پیش می‌آید که آیا ترجیح شخصی موسری در این زمینه تأثیری روی توسعه تردز خواهد گذاشت یا خیر.

این اظهار نظر از سوی آدام موسری در پاسخ به پست جدید یوتوبر معروف MKBHD بود که در تردز از مخاطبان خود خواسته تا نظراتشان را درباره دنیای فناوری اعلام کنند تا بهترین نظر در بالای بخش پاسخ‌ها قرار بگیرد. 

این پاسخ درحال‌حاضر در بالاترین جایگاه بین دیگر پاسخ‌های این پست قرار گرفته است.

رئیس اینستاگرام پیش از این معتقد بود که iOS از اندروید بهتر است، اما حالا به این نتیجه رسیده که سیستم‌عامل موبایلی گوگل از اپل پیشی گرفته که همین مسئله بحث و جنجال‌های زیادی را در بین کاربران به‌وجود آورده است.

طرفداران اپل با هجوم به نظریه موسری اذعان داشتند که چون iOS سطح حریم خصوصی بالاتری دارد، موسری از این سیستم‌عامل خوشش نمی‌آید. از طرف دیگر، طرفداران اندروید ضمن تأیید ادعای موسری گفتند که نوآوری در دنیای اندروید دیده می‌شود و اپل در حالت سکون باقی مانده است.

برخی کاربران اپل معتقدند شاید اگر موسری طرفدار iOS بود، نسخه آیپد اپلیکیشن اینستاگرام را عرضه می‌کرد. او قبلاً گفته بود که جامعه کاربران آیپد هنوز آن‌قدر بزرگ نشده است که به اولویتی برای تولید اپلیکیشن توسط این شرکت تبدیل شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-07-20 10:27

افزودن دیدگاه جدید