کد مطلب: 

282949

شماره 94 ماهنامه نسل چهارم منتشر شد؛ راهکارهای کاهش آثار مخرب فضای مجازی بر کودکان و نوجوانان

نود و چهارمین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ تیر ماه 1402 با تحلیل و بررسی «نقش نهادهای مسوول و والدین در کاهش آثار مخرب فضای مجازی بر کودکان و نوجوانان» منتشر شد.
شماره 94 ماهنامه نسل چهارم

به گزارش سیتنا، نود و چهارمین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ تیر ماه 1402 با نگاه ویژه به «نقش نهادهای مسوول و والدین در کاهش آثار مخرب فضای مجازی بر کودکان و نوجوانان» منتشر شد.

دکتر نسیم توکل، کارآفرین صنعت الکترونیک، در سرمقاله این شماره از ماهنامه نسل چهارم، پیرامون موضوع «آینده در آغوش هوش مصنوعی؛ فناوری دوران گذار به عصر زندگی هوشمند» سخن گفته است.

دکتر حمید ضیایی پرور، پژوهشگر فضای مجازی، در یادداشت ماه این شماره به موضوع «لزوم توسعه و ارتقای سواد فضای مجازی برای والدین و کودکان» پرداخته است.

دکتر فرزانه غلام ابوالفضل، مشاور ارشد تحول دیجیتال، در تحلیل ماه شماره 94 ماهنامه نسل چهارم موضوع «لزوم دستیابی به سطح بالاتر حفاظت از کودکان در فضای مجازی؛ با عهده‌داری نهادی مستقل در سطح ملی» را پیگیری کرده است.

در یک گام به جلو این شماره از ماهنامه به توسعه هوش مصنوعی با زیرساخت‌های ملی کشور پرداخته شده است و در گام نو هم به موضوع مشاغلی که با توسعه هوش مصنوعی از بین می‌روند پرداخته شده است.

در کنکاش به موضوع سامانه 195 و رادار بازی پرداخته شده است و در داخل گود این شماره از ماهنامه با یوسف پناهی، مدیرعامل شرکت داده پردازی معتمد پیرامون موضوع «آشنایی با شرکت معتمد مالیاتی تیس و سرویس‌های قابل ارائه» به گفت و گو نشستیم.

در زیر ذره بین این شماره با دکتر راحله عبدالرضا، مشاور کودک و نوجوان پیرامون موضوع «بررسی نقش نهادهای مسوول و والدین برای کاهش آثار مخرب فضای مجازی بر کودکان» به گفت و گو نشستیم.

در گزارش ویژه این شماره از ماهنامه هم تاکید شده است که توسعه ابرپروژه فیبرنوری در استان ها شتاب گرفته است و مدیران اداره کل ICT استان‌های مختلف نیز به تشریح آخرین روند توسعه پروژه فیبر در شهرهای مختلف استان‌هایشان پرداخته اند.

دکتر هاشم حبیبی، مدیرعامل شرکت امن افزار گستر شریف، در گفت و گو ماه این شماره از ماهنامه پیرامون موضوع «ضرورت تعریف مدیریت‌ دفاع سایبری در سازمان‌های بزرگ» سخن گفته است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر همراه با بخش خصوصی، گام نخست، نگاه ویژه، گزارش ماه، تولید بومی، بازار، آنسوی مرزها و بخش انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را در ذیل ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

پیوستاندازه
PDF icon شماره 94 ماهنامه نسل چهارم1.72 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2023-07-19 14:11

افزودن دیدگاه جدید